60 مقام دولت بوش پسر حزب جمهوریخواه را تَرک می کنند

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، منابع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که ده ها نفر از مقامات جمهوریخواه دولت جورج دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در روزهای آینده قصد دارند تا این حزب را تَرک کنند.

60 مقام دولت بوش پسر حزب جمهوریخواه را تَرک می کنند

بر اساس اعلام این خبرگزاری، جمهوریخواهان مذکور که تعداد آنها حدود 60 نفر است، دلیل خود از این اقدام را حمایت برخی از هم حزبی هایشان از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا پس از حمله هواداران وی به کنگره در روز 6 ژانویه سال جاری میلادی اعلام کردند.

یک منابع آگاه همچنین دلیل دیگر این اقدام را ترویج نظریه توطئه توسط مارجوری تیلور گرین کننده جمهوریخواه ایالت جورجیا در مجلس کنندگان آمریکا اعلام کرده است.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر اعلام کرده بود که مقامات فدرال آمریکا 2 زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در 6 ژانویه 2021 بازداشت کردند.

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، یکی از این افراد قصد داشت در جریان یورش 6 ژانویه به نانسی پلوسی رئیس مجلس کنندگان آمریکا شلیک کند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در این خصوص حاکیست: در روز 12 ژانویه، اف بی آی ویدئویی از دون بانکرافت و دیانا سانتوس اسمیت در حال تَرک ساختمان کنگره پیدا کرد. پس از این ویدئو، مأموران پلیس توانستند این زنان را شناسایی و بازداشت کنند.

بنابر گزارش اف بی آی، بانکرافت در ویدئویی که برای فرزندانش ارسال کرده بود، گفته بود: ما به کپیتال هیل حمله کردیم … داخل شدیم، کار خود را انجام دادیم… ما به دنبال نانسی (پلوسی) بودیم تا به سَر او شلیک کنیم، اما او را پیدا نکردیم.

گفتنی است که قرار است جلسه محاکمه ترامپ به اتهام تشویق به حمله به کنگره این کشور در ششم ژانویه سال جاری میلادی (17 دی ماه) در روز 8 ماه فوریه (20 بهمن ماه) در مجلس سنا برگزار شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6577

به "60 مقام دولت بوش پسر حزب جمهوریخواه را تَرک می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 مقام دولت بوش پسر حزب جمهوریخواه را تَرک می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید