5 ساحل جذاب استانبول برای تورهای تابستانی

به گزارش مجله هاستفا، اگر استانبول را برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب نموده اید بدون هیچ نگرانی می توانید هر کس با هر سلیقه ای را با خود همراه کنید. چه کسانی که شیفته معماری و جاذبه های تاریخی هستند، چه افرادی که در سفر هیجان و تفریحات چالش برانگیز را دنبال می نمایند و چه کسانی که دوست دارند تعطیلات خود را در کنار سواحل سپری نمایند. تور استانبول پکیجی کامل برای مسافرینی ست که همه چیز را با هم می خواهند. در این مطلب می خواهیم به جذاب ترین سواحل استانبول سفر نموده و با حال و هوای آن ها آشنا شویم.

5 ساحل جذاب استانبول برای تورهای تابستانی

خود استانبولی ها این شهر را عروس شهرهای جهان می دانند و عاشق آن هستند البته با قدم گذاشتن به استانبول شما نیز حق را به آن ها داده و شیفته این شهر جذاب و دوست داشتنی خواهید شد. تفریحات و سرگرمی های متنوع، مراکز خرید، جاذبه های تاریخی و سواحل زیبا را به یکی از پرهوادارترین تورهای تابستانی تبدیل نموده است. پس در ادامه مطلب با ما همرا شده و زیباترین سواحل استانبول را بشناسید.

بهترین سواحل استانبول

.

1- ساحل بورک (BURC)

بورک از معروف ترین سواحل استانبول است که با چترهای رنگی و جایگاه های آفتابگیر از گردشگران استقبال می نماید. این ساحل بسیار زیبا با طول یک کیلومتر در کنار دریای سیاه قرار گرفته و با داشتن امواج آرام محلی مناسب برای گذراندن یک روز پر از تفریحات آبی می باشد.

بنابراین اگر هوادار مقاصد ساحلی هستید و می خواهید یک روز پر از هیجان را در استانبول تجربه کنید ساحل بورک می تواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. در این ساحل می توانید به عمق 100 متری آب رفته و شنایی آرام را در میان آب های دریای سیاه تجربه کنید، در زیر چترهای آبی حمام آفتاب گرفته و از نوشیدن آب میوه های استوایی لذت ببرید، موج سواری، کایت سواری، قایق سواری و حتی فوتبال و والیبال ساحلی همه و همه تفریحاتی هستند که یک روز عالی را در ساحل بورک برایتان رقم خواهند زد. شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب از امکانات و تفریحات ساحل بهره ببرید.

آدرس Gümüşdere Mahallesi, Sarıtepe Kampüsü :34470 Sarıyer/İstanbul, Turkey

2- ساحل تروبلو (True Blue)

اگر در سفر به استانبول به دنبال مکانی می شد که فضایی جوان پسند داشته باشد، ساحل تروبلو بهترین انتخاب است. این ساحل نیز از سواحل دریای سیاه می باشد که بیش از هر چیز به داشتن فضای شاد و غروب های آفتاب رویایی شهرت دارد.

وجود رستوران های شیک با نمایی خارق العاده از دریا و اجرای موسیقی زنده به همراه نمایش تروبلو را به یکی از پرهوادارترین سواحل استانبول تبدیل نموده اند. همچنین عبور قایق های تفریحی و تجاری منظره ای زیبا را در ساحل پدید آورده است. در این ساحل می توانید متنوع ترین تفریحات آبی را تجربه نموده و پس از به چالش کشیدن توانایی های خود یکی از رستوران های ساحل را انتخاب کنید و از سرو یک وعده غذای استانبولی لذت ببرید.

امکانات و تفریحات متنوع ساحل ساحل تروبلو به ویژه در فصل تابستان گردشگران و البته ساکنان استانبول را به سوی این ساحل می کشاند. اگر می خواهید نهایت لذت را از ساحل تروبلو بببرید می توانید با ریتم گروه های موسیقی همراه شده و لحظاتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس: Fenerbahçe Mahallesi, Atlıhan Sk. No:30, 34726 Kadıköy/İstanbul Turkey

3- ساحل دالیا (Dalia)

ساحل دالیا برخلاف تروبلو و بروک از آرام ترین سواحل استانبول است. در واقع این ساحل بیشتر به افرادی که آرامش و قدم زدن در کنار ساحل را به هیاهیو هیجان ترجیح می دهند پیشنهاد می گردد.

قایق های پارویی که با آرامش تمام در حال رفت و آمد بر روی دریا هستند نمایی تماشایی و دلچسب را به نمایش می گذارد. البته بخشی از ساحل نیز به ورزش های آبی مانند موج سواری، شنا و والیبال ساحلی اختصاص پیدا نموده است. اگر دالیا را برای گذراندن یک روز آبی در استانبول انتخاب نموده اید بدون امتحان کردن غذاهای دریایی ساحل را ترک نکنید. چرا رستوران های ساحل دالیا خوش طعم ترین غذاهای دریایی استانبول را سرو می نمایند. سرو نوشیدنی های استوایی در حالی که غروب زیبای آفتاب را تماشا می کنید از دیگر لحظه های زیبای ساحل دالیا است.

آدرس Demirci Mahallesi, Kilyos Yolu, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

4- ساحل شیله (Sile)

سواحل شنی سفید، آب های فیروزه ای رنگ، چترهای آفتابی، پلاژهای زیبا با برنامه های جذاب و چندین رستوران لوکس دریایی در مجموع یکی از زیباترین سواحل استانبول به نام شیله را تشکیل می دهند. این ساحل در دریای سیاه واقع شده است و به داشتن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع معروف می باشد.

در این ساحل بی هیچ دغدغه ای می توانید شنا کنید، ساعت ها در ساحل پیاده روی نموده، حمام آفتاب بگیرید و خود را با ورزش های آبی سرگرم کنید. علاوه بر این پلاژهای ساحل تمام امکانات هیجان انگیز تفریحی مانند اجرای موسیقی زنده و … را برای گردشگران فراهم نموده اند. رستوران های ساحل شیله نیز با انواع غذاهای دریایی و بین المللی آماده پذیرایی از شما و خلق لحظات تکرارنشدنی می باشند.

آدرس: Uzunkum Plajı, Balibey Mahallesi Ağlayankaya Caddesi, Halay Sk D:No:2, 34980 Şile/İstanbul, Turkey

5- ساحل فلوریا (Florya)

دریای مرمره یکی از جذابترین سواحل استانبول را در کنار خود دارد. ساحل فلوریا با داشتن تمام امکانات تفریحی و مناظر چشم نواز توانسته نام خود را در میان 5 ساحل برتر استانبول به ثبت رساند. این زیبایی حتی آتاتورک را نیز تحت تاثیر قرار داده و او را بر آن داشت تا خانه ای زیبا در ساحل فلوریدا برای زمان های استراحت خود بسازد. در حال حاضر این خانه به موزه تبدیل شده و از جاذبه های گردشگری فلوریا به شمار می رود.

رستوران های متنوع با انواع غذاهای ترکی و بین المللی، قدم زدن در کنار ساحل، دوچرخه سواری با نمای دریا، قایق سواری، شنا، غواصی، دریافت حمام آفتاب و … از تفریحات جذاب ساحل فلوریا می باشند. همچنین این ساحل سوئیت های کوچکی را برای اقامت در اختیار گردشگران قرار می دهد.

آدرس: Şenlikköy, Florya Sahil Parkı, 34153 Bakırköy/İstanbul, Turkey

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ستاره ونک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4476

به "5 ساحل جذاب استانبول برای تورهای تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ساحل جذاب استانبول برای تورهای تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید