گلایه استاندار قزوین از پرداخت مالیات صاحبان صنایع قزوین در تهران

به گزارش مجله هاستفا، استاندار قزوین گفت: با ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی استان قزوین به واحدهای صنعتی انتظار می رود مالیات آنان در قزوین پرداخت گردد ولی دفاتر مرکزی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در تهران مستقر است و مالیات خود را در پایتخت پرداخت می نمایند.

گلایه استاندار قزوین از پرداخت مالیات صاحبان صنایع قزوین در تهران

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی الله جمالی پور، استاندار قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان قزوین که با حضور رحمانی وزیر صمت برگزار گردید، اظهار کرد: قزوین از جمله استان های صنعتی کشور است که ظرفیت های بی نظیری دارد، اگر این صنایع مورد حمایت قرار گیرند شاهد رشد و شکوفایی آنان خواهیم بود.

وی تشریح کرد: دفاتر مرکزی بسیاری از واحدهای فراوریی و صنعتی در تهران مستقر هستند که مالیات خود را در پایتخت پرداخت می نمایند؛ با ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی استان به این واحدها انتظار می رود مالیات آنان در قزوین پرداخت گردد چراکه در سال گذشته با وجود بیش از 3000 واحد صنعتی تنها 600 میلیارد تومان درآمد ارزش افزوده داشته ایم.

استاندار قزوین بیان نمود: در استان باید آمایش جدیدی از صنعت صورت گیرد تا توسط آن جهت گیری های صنعتی تعیین و آینده صنعتی ترسیم گردد.

وی ادامه داد: آب مهم ترین مسئله برای صنعت است که در این امر نیز باید ظرفیت ها شناسایی شوند، حتی بعضی از صنایع می توانند به عنوان قطب مطرح شوند.

جمالی پور در انتها سخنانش گفت: در بعضی از صنایع با مشکل تأمین سرمایه در گردش روبرو هستیم، این مسئله کارگران شاغل در واحدهای صنعتی را نیز درگیر نموده است که بایستی مرتفع گردد.

334 مصوبه حاصل کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان قزوین

در ادامه این کارگروه سعید نبیل، رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین با 19 شهرک صنعتی به عنوان قطب صنعتی پتانسیل بالایی دارد و بالغ بر 4026 واحد پروانه بهره برداری فعال دارند که 163 هزار نفر در این واحدها مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: 1700 جواز تأسیس در استان صادر شده که با سرمایه گذاری 20 هزار میلیاردی برای 71 هزار نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان صمت بیان نمود: در استان قزوین 17 کارگروه اصلی و 47 جلسه فرعی کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری برگزار گردیده است که 334 مصوبه برای 172 واحد فراوریی در پی داشته است.

وی گفت: در سال گذشته 313 مصوبه در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان به ثبت رسید که 391 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد؛ همچنین در امسال نیز از محل تسهیلات رونق فراوری 11.2 میلیارد تومان اعتبار در قالب سه فقره پرداخت شد.

نبیل در انتها گفت: از محل تبصره 18 نیز یک فقره تسهیلات در قالب 40 میلیارد تومان پرداخت شد و در سال گذشته نیز استان قزوین در پرداخت مستقیم بانک ها صندلی نهم کشور را به خود اختصاص داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 453

به "گلایه استاندار قزوین از پرداخت مالیات صاحبان صنایع قزوین در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه استاندار قزوین از پرداخت مالیات صاحبان صنایع قزوین در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید