کیسه بوکس روباتیک از راه رسید

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هرچند بسیاری از بوکسورها برای تمرین از کیسه بوکس استفاده می نمایند، اما این روش شباهتی به مبارزه واقعی ندارد.

کیسه بوکس روباتیک از راه رسید

به همین دلیل یک ربات تمرینی به نام RXT-1 ابداع شده که با کاربر ارتباط برقرار می نماید و ضربات او را پاسخ می دهد. ورزشکاری به نام برنت وردیالز مخترع این ربات است.

ارتفاع این ربات 30.5 سانتی متری را پس از نصب می توان تنظیم کرد. همچنین RXT-1 به طور مستقیم به پریز برق متصل می گردد و دارای چهار بازو است که می توانند با سرعت 64 کیلومتر برساعت به کاربر ضربه بزند.

همچنین RXT-1 با سر و قفسه سینه طراحی شده است. در این ربات یک نمایشگر 4.5 اینچی نیز وجود دارد و فرد می تواند حالت تمرین ورزشی خود را در 3 سطح انتخاب کند.

نمایشگر مذکور برای تنظیم و ردیابی پارامترهایی مانند زمان و فواصل استراحت کارآمد است. این ربات در حال حاضر برای جمع آوری سرمایه تجاری سازی در وب سایت کیک استارتر با قیمت 699 دلارعرضه شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5186

به "کیسه بوکس روباتیک از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیسه بوکس روباتیک از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید