کیانوش راد: تشکیل اقلیتی قدرتمند در مجلس لازم است

به گزارش مجله هاستفا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کوشش برای ورود افراد شجاع و توانمند، ولو با شکل گیری اقلیتی قدرتمند در مجلس، راهی واقع بینانه است که باید پیش روی اصلاح طلبان قرار گیرد.

کیانوش راد: تشکیل اقلیتی قدرتمند در مجلس لازم است

محمد کیانوش راد در گفت و گو با خبرنگاران، در ارتباط با نحوه ورورد جریان اصلاحات به انتخابات اظهار کرد: هنوز هم به ائتلاف در انتخابات باید اندیشید . پیروزی در انتخابات اصلِ اساسی برای ورود در انتخابات است و طرح عدم ائتلاف واقع بینانه نیست . ائتلاف با برنامه معنای خاص خود را دارد . اصلاح طلبان هنوز باید برای ائتلاف با اصول گرایان میانه رو در قالب تشّکل و برنامه اندیشه نمایند. هنوز راه برای اصلاح طلبان به صورت حداکثری باز نشده است، پس در این شرایط ائتلاف ملی، چاره ساز است. اصرار به عدم ائتلاف درون جناحی یا فرا جناحی اشتباه است.

وی در پاسخ به این پرسش که شاخص های انتخاب کاندیدهای اصلاح طلب چه خواهد بود گفت: کاندیداهای اصلاح طلب یا ائتلاف ، به برنامه های ارائه شده توسط اصلاح طلبان که شرطی لازم و کافی جهت حمایت است ، باید متعهد و پای بند باشند. کوشش برای ورود افراد شجاع و توانمند ، ولو با شکل گیری اقلیتی قدرتمند در مجلس ، راهی واقع بینانه است که باید پیش روی اصلاح طلبان قرار گیرد.

این عضو حزب اتحاد ملت ابراز عقیده کرد: انتخابات حقِ مردم است. انتخابات توسط مردم و برای مردم است و نه برای جریانات خاص.

کیانوش راد در ارتباط با شاخصه های ضروری سر لیست اصلاحات گفت: بحث سرلیست انتخاباتی اصلاح طلبان ، بحثی فرعی و انحرافی است. اصلاح طلبان باید از افراد قوی و امین و وفادار به برنامه های اصلاحات در کشور حمایت نمایند و زد و بندهای رایج و بده بستان ها و تعارفات ، و نقش پول و سرمایه در گزینش ها باید از اردوگاه اصلاح طلبان زدوده گردد . باقی مساله و انتخاب افراد به دست مردم است .

وی در پاسخ به نگرانی های اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو اظهار داشت: اصلاح طلبان نگرانی های دوسویه ای دارند که شامل نا امیدی های موجود در میان مردم از ناکارامدی مجلس ، و نگرانی از عدم احراز صلاحیت ها است رای آوری یا رای نیاوردن ، اصلاح طلبان و لیست آنها مساله ای پسینی است.

این فعال سیاسی در سرانجام گفت: مساله مهم ، حفظ صندوق های رای برای برطرف اختلافات و حتی برطرف خصومت ها در میان جناح ها و سلایق گوناگون برای اداره کشور است. مردم را نه تنها به انتخابات، که به نتایج انتخابات هم در اداره کشور باید امیدوار ساخت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1340

به "کیانوش راد: تشکیل اقلیتی قدرتمند در مجلس لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش راد: تشکیل اقلیتی قدرتمند در مجلس لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید