کونته: شکست حق اینتر نبود، از همان ابتدای بازی عملکرد داور را دوست نداشتم

به گزارش مجله هاستفا، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ضمن انتقاد از داور، تیمش را سزاوار شکست در نوکمپ ندانست.

کونته: شکست حق اینتر نبود، از همان ابتدای بازی عملکرد داور را دوست نداشتم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان شکست 2 بر یک در خانه بارسلونا را لایق تیمش ندانست و به انتقاد از عملکرد داور این بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: تحسین شدن خوب است اما بعد از چنین نمایشی، شایسته نتیجه بهتری بودیم. اگر حداقل بعضی از فرصت ها را به گل تبدیل می کردیم، نتیجه خیلی بهتری می گرفتیم. برای مدتی طولانی بارسلونا را در زمین خودش تحت فشار جدی قرار دادیم اما در نیمه دوم آنها سرعت بازی را بیش تر کردند و بعضی از بازیکنان ما به شدت خسته بودند.

او در ادامه گفت: شکست، احساس تلخی است. از همان شروع بازی، عملکرد داور را دوست نداشتم. اصلا نمی خواهم حتی در مورد این موضوع صحبت کنم اما احساسی بدی روی نیمکت داشتیم. گفتند باید به لباس داور احترام بگذارم. من به آنها گفتم این احترام باید متقابل باشد. داوران باید به کسانی که برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده اند، احترام بگذارند. این داور بین المللی است؛ داوری با تجربه زیاد که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان حضور داشت. بنابراین کسی نبود که بگوییم تحت تاثیر جو نیوکمپ قرار گرفته باشد.با وجود همه این ها، فکر می کنم خوب ظاهر شدیم. ثابت کردیم می توانیم برای بارسلونا مشکل ساز باشیم. حسرت می خورم که چرا وقتی موقعیت داشتیم، کار را تمام نکردیم. در نیمه دوم بارسلونا کیفیت خود را نشان داد و ما مشکل بدنی داشتیم و به همین دلیل مجبور به دفاع شدیم. فکر نمی کنم نتیجه، نمایانگر بازی باشد. حالا باید زخم هایمان را ببندیم و برای بازی با یوونتوس در روز یکشنبه آماده شویم. سخت است پس از شکست در مورد نکات مثبت صحبت کنیم زیرا وقتی می بازیم، من زجر می کشم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 485

به "کونته: شکست حق اینتر نبود، از همان ابتدای بازی عملکرد داور را دوست نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: شکست حق اینتر نبود، از همان ابتدای بازی عملکرد داور را دوست نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید