کنایه جنجالی معاون پرسپولیس به استقلالی ها

به گزارش مجله هاستفا، معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادعای جالبی بیان کرد و در آن کنایه ای به رقبای پرسپولیس از جمله استقلال زد.

کنایه جنجالی معاون پرسپولیس به استقلالی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، همان طور که می دانید تیم های مختلف فوتبال حق استفاده از بودجه دولتی را ندارند و طبق مصوبه مجلس باشگاه ها نمی توانند از دولت پول بگیرند با این حال شکوری معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادعای جالبی مطرح نمود و در آن کنایه ای به رقبای پرسپولیس از جمله استقلال زد. او در کنفرانس دیروزش گفت: خیلی شاد می شویم با مشخص شدن منابع مالی سایر باشگاه ها معلوم شود آنها هم از فضای اسپانسری امور خود را می گذرانند یا اینکه از بودجه دولتی استفاده می کنند. خواهش می کنم کنندگان محترم مجلس و سایر مسئولان به این موضوع ورود کنند چگونه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا با 40، 50 میلیون طرفدار یک ریال هم از منابع دولتی دریافتی ندارد اما خیلی باشگاه های دیگر که نمی خواهم از آنها اسم بیاورم به شکل مستقیم و غیرمستقیم از منابع دولتی استفاده می کنند. با توجه به جایگاهی که خودم داشتم می دانم این منابع را از کجا دریافت می کنند. چیزی که مشخص است استفاده از بودجه دولتی فقط برای ما ممنوع است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6368

به "کنایه جنجالی معاون پرسپولیس به استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه جنجالی معاون پرسپولیس به استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید