کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده انتظامی نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان از کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از 2 دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ علی میر امروز (یکشنبه) در این باره گفت: روز گذشته ماموران انتظامی ایست و بازرسی سفیدابه شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون کشنده که از نهبندان به سمت زاهدان در حرکت بودند، مشکوک شدند.

وی اضافه نمود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آنها 47 هزار و 470 لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیمروز با اشاره به توقیف این 2 تریلی خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای غیرمجاز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1791

به "کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید