کشتی ملی باچوخه اسفراین در خراسان شمالی برگزار نمی گردد

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران-محمد بروحی با اعلام این خبر گفت: این دومین بار است ،پس از شیوع ویروس کرونا ، کشتی ملی محلی باچوخه در گود زینل خان اسفراین در جنوب شرقی شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی براساس مصوبه ستاد استانی برگزار نمی گردد.

کشتی ملی باچوخه اسفراین در خراسان شمالی برگزار نمی گردد

استان خراسان شمالی که از اوایل فروردین ماه سال گذشته وارد موج اول شیوع ویروس کرونا شد، تا به امروز سه موج از این بیماری را پشت سر گذاشت و هم اکنون حدود 90 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان تحت درمان قرار دارند و از هشت شهرستان خراسان شمالی نیز شش شهرستان در شرایط زرد و دو شهرستان آبی هستند.

مسابقات کشتی با چوخه 14 فروردین اسفراین، بزرگترین رویداد گردشگردی ورزشی تک مکانی و تک زمانی کشور است که هر ساله با حضور نام آوران این رشته از استان های مختلف در گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار می گردد و بیش از 50 هزار تماشاگر مشتاق از شهرستان های دور و نزدیک برای دیدن آن در محل حضور می یابند. با بیان اینکه در این رقابت ها بیش از 50 هزار نفر به عنوان ورزشکار و تماشاگر حضور دارند، اضافه نمود: اگرچه این رشته ورزشی از محبوب ترین ورزش ها در شمال شرق ایران است اما سلامتی شهروندان و ورزشکاران در اولویت برنامه های ورزشی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7040

به "کشتی ملی باچوخه اسفراین در خراسان شمالی برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی ملی باچوخه اسفراین در خراسان شمالی برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید