کرملین: هیچ همکاری با آمریکا درباره کره شمالی نداریم

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی کرملین اظهار داشت، در حال حاضر هیچ گونه همکاری میان روسیه و آمریکا درباره کره شمالی وجود ندارد.

کرملین: هیچ همکاری با آمریکا درباره کره شمالی نداریم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه همکاری درباره پیونگ یانگ میان دو کشور وجود ندارد گفت: تنها تبادل مواضع و دیدگاه ها در این باره بیان شده است.

محتمل است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی اش در اجلاس مالی آسیا در ویتنام که در چند روز آینده برگزار می گردد ملاقات و گفت وگو کند.

پسکوف افزود: اگر چنین ملاقات دوجانبه ای برگزار گردد احتمال بسیاری وجود دارد که دو طرف در این ملاقات درباره شرایط کره شمالی گفت وگو نمایند.

در همین حال ترامپ در حالی که راهی ژاپن، نخستین مقصد سفرهایش به آسیا بود در جمع خبرنگاران گفت، پیش بینی می نماید در این سفر با پوتین ملاقات کند.

وی گفت: بله به عقیده من ملاقات با پوتین ممکن است. ما می خواهیم با پوتین به حل مساله کره شمالی یاری کنیم. من با چند رهبر بزرگ دیگر هم ملاقات خواهم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1595

به "کرملین: هیچ همکاری با آمریکا درباره کره شمالی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: هیچ همکاری با آمریکا درباره کره شمالی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید