کاهش 56 درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از کاهش 56 درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین در یک هفته گذشته اطلاع داد و گفت: این میزان کاهش گرچه رضایتبخش است اما کافی نیست و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا باید سفرهای غیرضروری به صفر برسد.

کاهش 56 درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان نمود: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از دوربین های نظارت تصویری و سامانه هوشمند تردد شمار برخط از 25 اسفندماه سال 98 تا به امروز 2 میلیون و 716 هزار و 158 دستگاه خودرو از آزادراه ها و سایر راه های استان قزوین تردد نموده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 56 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه نمود: در همین مدت کمترین میزان سفرهای برون شهری در روز نخست فروردین ماه رخ داده که با تردد 304 هزار و 350 دستگاه خودرو شاهد کاهش 73 درصدی عبور و مرور در جاده ها بودیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی ادامه داد: همچنین در این مدت 23 هزار و 887 مسافر نیز به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی استان سفر نموده اند که این آمار نشان می دهد تقاضای سفر با ناوگان عمومی مسافربری به 31 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در سرانجام گفت: این میزان کاهش تردد جاده ای نشان می دهد مردم عزم جدی برای شکستن ویروس کرونا دارند اما همین حجم سفرهای جاده ای هم قابل قبول نیست و باید تمام مسافرت ها برای ریشه کنی کامل بیماری لغو گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3273

به "کاهش 56 درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 56 درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید