چهار شهرستان خراسان شمالی سالن سینمایی ندارد

به گزارش مجله هاستفا، سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: شهرستان های راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و فاروج فاقد سالن های سینمایی هستند.

چهار شهرستان خراسان شمالی سالن سینمایی ندارد

حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه باید به ازای هر 100 هزار نفر یک سالن سینمایی وجود داشته باشد، اظهار کرد: در حال حاضر شش سالن سینمایی در این استان وجود دارد که سه سالن در بجنورد و سه سالن نیز در شهرستان های اسفراین، مانه و سملقان و شیروان راه اندازی شده اند.

وی اضافه نمود: به منظور گسترش تعداد سالن و صندلی های سینمایی به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت بخش خصوصی و پروژه های اقتصادی که پیوست فرهنگی دارند، استفاده کنیم.

حیدری ادامه داد: پروژه های تجاری-گردشگری در حال ساخت هماگ و طلای سفید در بجنورد از جمله پروژه هایی هستند که به دنبال اعطای مجوز برای ایجاد سالن های سینمایی هستیم.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر پیگیری ها برای ایجاد سالن های کوچک سینمایی در شهرهای مختلف نیز در حال انجام است.

این مقام مسئول شرح داد: علاوه بر آن برای برخورداری مردم راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و فاروج از سینما، به دنبال تقویت مجتمع های فرهنگی و هنری موجود در همان مناطق هستیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد صندلی های سینمایی در این استان از رشد خوبی برخوردار بود، گفت: تعداد صندلی های سینمایی در این استان تا خاتمه سال گذشته به دو هزار 30 صندلی رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 775

به "چهار شهرستان خراسان شمالی سالن سینمایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار شهرستان خراسان شمالی سالن سینمایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید