پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، گلزنی طارمی مقابل یاران رونالدو

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال پورتو در لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 چهارشنبه به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم پرتغالی به پایان رسید.

پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، گلزنی طارمی مقابل یاران رونالدو

مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت شروع طوفانی در این مسابقه داشت و در دقیقه 2 توانست روی اشتباه شزنی دروازه بان یوونتوس گل نخست بازی را به ثمر برساند.

این گل حاصل پِرس طارمی و هم تیمی هایش روی دروازه یاران رونالدو بود. گلی که بعد از گل آلابا، سریع ترین گلی بود که یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. این گل را داوید آلابا در سال 2013 و مرحله یک چهارم نهایی مسابقات در ثانیه 24 وارد دروازه یوونتوس کرده بود.

سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را روی ماکای با پیراهن بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2007 وارد دروازه رئال مادرید کرده بود. این گل در ثانیه 10 به ثمر رسیده بود.

در ادامه این بازی تیم پورتو توسط مارگا در دقیقه 46 به گل دوم دست پیدا کرد اما در دقیقه 82 توسط کیه زا یکی از گل ها را دریافت کرد. با این حال تیم پرتغالی در پایان این دیدار را با برتری 2 بر یک به پایان رساند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6847

به "پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، گلزنی طارمی مقابل یاران رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، گلزنی طارمی مقابل یاران رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید