پاکدل: مدارک تهیه بلیت توسط فدراسیون هندبال موجود است، کسی با حاشیه سازی صندلی کسب نمی کند

به گزارش مجله هاستفا، رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به ادعای یکی از بازیکنان تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

پاکدل: مدارک تهیه بلیت توسط فدراسیون هندبال موجود است، کسی با حاشیه سازی صندلی کسب نمی کند

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط سالن مسابقات هندبال جوانان آسیا گفت: کارهای سالن در حال اجرا است و امور مربوط سالن دانشگاه آزاد در حال پیشرفت است و مسئله ای نیست.

وی در خصوص تعداد تیم های شرکت نماینده و زمان قرعه کشی این مسابقات اضافه کرد: منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم و هیچ خبر جدیدی نداریم. در ماه آگوست تعداد تیم های شرکت نماینده و زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات اعلام می گردد. فعلا زمان برگزاری همان 13 مهر است.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا با ادامه شرایط فعلی شیوع کرونا احتمال تغییر مجدد تاریخ مسابقات وجود دارد؟ گفت: ما هم از کنفدراسیون آسیا این سوال را داشتیم و جوابی که دادند، این است که فعلا نمی توان اعلام نظر کرد. کسی نمی داند آیا دارو و واکسن کرونا ساخته می گردد یا اپیدمی آن فروکش می نماید و یا پیک آن ادامه و تعداد مبتلایان افزایش می یابد یا نه.

وی در خصوص ادعای یکی از بازیکنان مبنی بر اینکه فدراسیون هندبال پول بلیت لژیونرها را نداشته و صورت مسئله را پاک می نماید، گفت: در ابتدا این نکته را متذکر می شوم که شیوه نامه جدید لژیونرها هیچ بحث اقتصادی برای فدراسیون ندارد. فقط یک پرداخت برای صدور آی تی سی است که قانون فدراسیون جهانی است و عدد قابل توجهی هم نیست. مهمترین هدف ما منافع ملی هندبال کشور بوده و خواهد بود، اینکه بگوییم بازیکنان صرفا با حضور در هر لیگی در اروپا بدون در نظر دریافت کم و کیف آن، از زمین به آسمان می رسند را قبول نداریم. در خصوص تهیه بلیت برای لژیونرها هم چون عنوان نموده اند، باید بگویم در سال قبل تمام بلیت لژیونرها توسط فدراسیون تهیه شده و مدارک آن موجود است و این کار هم وظیفه فدراسیون بوده و اصلا منتی نبوده و نیست اما بعضی باید بدانند که خیلی از لژیونرها در سال گذشته بدون منت و مردانه در تیم ملی حضور داشتند که از همه آنها که بخشی از تاریخ هندبال ایران هستند، تشکر می کنم. با این وجود اینکه بعضی در شرایط سخت احساس مسئولیت نکردند و تیم را تنها گذاشتند و بعد گفتند موضوع چیز دیگری بوده و برداشت اشتباه شده، مسئله دیگری است. نامه های بعضی افراد که به مدیر تیم ملی دادند، موجود است و اگر لازم باشد، آنها را منتشر می کنیم. دوستان فراموش ننمایند که ما در انتخابی المپیک با چه شرایطی حضور داشتیم و با تفاضل گل به جمع چهار تیم نرسیدیم.

پاکدل تاکید نمود: در سال 98 یک ریال به کسی بدهکار نبودیم و اگر بدهی هایی هم باشد، از قبل است . ما سال گذشته بهترین کیفیت ممکن را در اردو داشتیم و اخوان، مدیر تیم های ملی می تواند گواهی و شهادت بدهد و کوشش کردیم بهترین حالت ایجاد گردد. خب قطعاً ممکن است جایی هم مسئله ای بوده و اینها اجتناب ناپذیر است، اما اینکه کسی در اردو نبوده و اظهار نظر غیر واقع کند، برای هیچکس پذیرفته نیست.

رئیس فدراسیون هندبال با یادآوری اینکه بعضی افراد با غوغاسالاری و حاشیه آفرینی نمی توانند صندلی کسب نمایند، گفت: این افراد باید از نظر فنی خود را اثبات نمایند. زیر پرچم ایران قرار دریافت لیاقت می خواهد و هر کسی هم که کوشش نموده به این صندلی رسیده است.

وی در خصوص جذب اسپانسر نیز مطرح کرد: به اندازه خودمان در جذب اسپانسر و بخش خصوصی خوب عمل کردیم. همین که اردوهای خود برگزار،اعزام ها، هزینه های داوری و جاری و ... را انجام دادیم و بدهی نداریم و اردوها به خوبی برگزار گردید، بسیار مهم است. نمی دانم بعضی به دنبال چه می گردند که مدام از شرایط اقتصادی فدراسیون بهره برداری می نمایند. این فدراسیون اندازه دریافتی از وزارت ورزش، آورده نقدی و غیر نقدی داشته است که این دستاورد بزرگی است. بعضی ها در این خصوص اطلاعات ندارند و البته نمی خواهند هم داشته باشند و صحبت های آنها فقط از روی غرض ورزی و جریان سازی است.

پاکدل در انتها توضیح داد: ما کار خود را انجام می دهیم و اجازه نمی دهیم حواشی وارد کار گردد. در تدوین شیوه نامه خیلی از کارشناسان هندبال نظر دادند و در آن مهم ترین موضوع حفظ منافع ملی و هندبال بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4457

به "پاکدل: مدارک تهیه بلیت توسط فدراسیون هندبال موجود است، کسی با حاشیه سازی صندلی کسب نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: مدارک تهیه بلیت توسط فدراسیون هندبال موجود است، کسی با حاشیه سازی صندلی کسب نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید