واکنش گارسیا به تمدید قراردادش با رم

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی نایب قهرمان فصل اخیر سری A نسبت به تمدید مدت حضورش در پایتخت ایتالیا ابراز خرسندی کرد.

واکنش گارسیا به تمدید قراردادش با رم

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا، سرمربی تیم فوتبال رم قرارداد خود را با جالوروسی تا سال 2018 تمدید کرد.

گارسیا در نخستین فصل حضورش در رم پس از ترک تیم لیل فرانسه، دست به کار بزرگی زد و تا سه هفته مانده به خاتمه لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا برای کسب عنوان قهرمانی با یوونتوس رقابت کرد.

برای رمی ها که تیم شان دو فصل پیاپی در میانه های جدول حضور داشت نایب قهرمانی در سری A و کسب سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آنقدر باارزش بود که به سبب آن قرارداد سرمربی 50 ساله خود را تا خاتمه فصل 18-2017 تمدید کنند.

گارسیا در واکنش به این اتفاق، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی رضایتش را نسبت به ماندن در پایتخت ایتالیا گفت.

وی نوشت: مایه افتخار من است که بعد از این حتی خواهم توانست رابطه نزدیک تری با رم داشته باشم و اینکه مسئولان باشگاه بار دیگر به من برای همکاری با آنها در پروژه کاری شان که یکی از جاه طلبانه ترین پروژه ها در فوتبال اروپاست، اعتماد کردند. خوشحالم که باز هم به حضورم در رم ادامه می دهم و این فرصت را دارم که در کنار این تیم فصلی جدید در تاریخ باشگاه بنویسم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 792

به "واکنش گارسیا به تمدید قراردادش با رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گارسیا به تمدید قراردادش با رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید