واکنش استاندار هرمزگان به شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم

به گزارش مجله هاستفا، استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم حرف های بی ربط و بی فایده است، توضیح داد: اگر هم سرمایه گذاری وارد این جزایر گردد به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست.

واکنش استاندار هرمزگان به شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم

به گزارش ایسنا؛ فریدون همتی شب گذشته(19 تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ایران هم مانند دیگر کشورها، اهداف کوتاه و بلند مدت برای توسعه مناطق مرزی و جزایر خود دارد که یکی از این سیاست ها جذب سرمایه گذار خارجی و طبق قوانین و ضوابط خاص است.

وی توضیح داد: سرمایه گذار خارجی به صورت مستقل یا با مشارکت ایرانی ها در مناطق آزاد چارچوب قانونی دارد و قانون ما به هیچ وجه اجازه واگذاری قطعی حتی یک متر از خاک مان را نمی دهد.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: این شایعه سازی ها با هدف ایجاد تشویش در میان مردم صورت می گیرد و مسئولان برای روشن شدن افکار عمومی باید همه چیز را به شکل شفاف و صادقانه به مردم بگویند و من به عنوان استاندار اگر در مناطق آزاد هرمزگان یا سرزمین اصلی آن قرارداد سرمایه گذاری بزرگی بسته گردد به صورت شفاف به مردم اعلام خواهم کرد.

وی افزود: اگر هم سرمایه گذاری وارد این جزایر گردد به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست و ما اصلاً نباید اجازه بدهیم چنین تصور غلطی شکل بگیرد و با این حرف های بی فایده سد راه سرمایه گذاری در مناطق آزاد شویم و اتفاقاً ما باید مشوق هایی را برای سرمایه گذار خارجی بگذاریم، چون وقتی سرمایه خارجی وارد گردد به دنبال آن دانش فنی و تکنولوژی و اشتغالزایی هم می آید و صادرات نیز رونق می گیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4566

به "واکنش استاندار هرمزگان به شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش استاندار هرمزگان به شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید