همکاری دانشگاه های ایران و موسسه تبادلات آکادمیک آلمان گسترش می یابد

به گزارش مجله هاستفا، گسترش همکاری های علمی موسسه تبادلات آکادمیک آلمان با دانشگاه های ایران در دیدار قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با مدیر موسسه مذکور تاکید شد.

همکاری دانشگاه های ایران و موسسه تبادلات آکادمیک آلمان گسترش می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با مدیر برنامه های بورس تحصیلی موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) دیدار کرد و گسترش همکاری های علمی با دانشگاه های ایران مورد بحث نهاده شد.

در این نشست، طرفین بر اهمیت حفظ و تشدید همکاری طولانی مدت در زمینه علوم و فناوری برای دستیابی به ابعاد جدید همکاری به وسیله ایجاد زیرساخت پایدار برای همکاری های آینده میان جمهوری اسلامی ایران و فدرال آلمان تاکید کردند، همچنین تفاهم نامه جدیدی برای تقویت همکاری های آینده وزارت عتف و موسسه مذکور امضا شد.

نشست کمیته راهبری (Steering Committee) و انتخاب بورسیه های تحصیلی سالانه، با حضور هیئت نمایندگان موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) و تنی چند از استادان دانشگاه های ایرانی و آلمانی در تهران برگزار گردید به کار خود انتها داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 878

به "همکاری دانشگاه های ایران و موسسه تبادلات آکادمیک آلمان گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه های ایران و موسسه تبادلات آکادمیک آلمان گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید