همتی: بهتر است تقویم لیگ مان را با شرق آسیایی ها هماهنگ کنیم، نمی خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

به گزارش مجله هاستفا، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بهتر است از فرصت پیش آمده استفاده و تقویم لیگ خودمان را با کشور های شرق آسیا هماهنگ کنیم.

همتی: بهتر است تقویم لیگ مان را با شرق آسیایی ها هماهنگ کنیم، نمی خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

آدام همتی، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت وگو با در مورد شرایط این روز های تمرین خود گفت: هر روز ساعت 12 بازیکنان تیم وارد یک برنامه می شویم و با یاری مربی بدنساز تیم، برنامه های تمرینی را انجام می دهیم.

همتی درباره نحوه تمرینات بدنسازی گفت: تمریناتی که انجام می دهیم، فشار خاصی روی بدن نمی آورد چرا که فوتبال ورزشی است که باید برای آن بدویم. به نظر من من صد در صد فوتبال، به دویدن ارتباط دارد. اما ما بیشتر در حال اجرا تمرینات بدنسازی هستیم و به نوعی به دنبال این هستیم که آمادگی خودمان را حفظ کنیم. البته این کار سخت است، چون بیش از یک ماه می گردد که فوتبال بازی ننموده ایم و در خانه مانده ایم و این برای یک فوتبالیست کار دشواری است. به هر حال می خواهیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم تا زمانی که اعلام می نمایند که می توانید دوباره به تمرین های گروهی برگردیم مجبور نشویم فشار زیادی به بدن هایمان بیاوریم.

او که رکورد کریستیانو رونالدو را در چالش دراز و نشست شکسته بود، در مورد این موضوع اعلام کرد: به نظر خودم اصلاً نباید درباره کریستیانو رونالدو اظهار نظر کنم. او یکی از عظیمترین فوتبالیست های تاریخ دنیاست و هنگامی که این چالش را انجام می داد، در ویدئو می بینید که در حال خندیدن بود، اصلا حتی برای انجام این چالش عرق هم نکرد. 45 ثانیه این حرکت را به راحتی انجام داد و در حین انجام این کار لبخند می زد، اما زمانی که من می خواستم این چالش را انجام بدهم با تمام وجودم این کار را کردم. کوشش کردم با کیفیت، اما سریع این چالش را انجام بدهم.

همتی ادامه داد: هدفم این بود که رکورد کریستیانو رونالدو را بزنم. خوشحالم که این را این کار را کردم. آدام همتی با تمام توانش این چالش را انجام داد، اما کریستیانو رونالدو با لبخند زدن. تصور می کنم اگر کریس رونالدو بخواهد با تمام توانش این چالش را انجام بدهد، دفعات بسیار بیشتری نسبت به من این حرکت را می تواند انجام بدهد.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد وقفه طولانی مدت در رقابت های لیگ برتر گفت: قبل از اینکه بخواهم نظر خودم را بگویم، باید اشاره کنم که افرادی در سازمان لیگ وجود دارند و آن ها بهتر از من درباره این موضوع اطلاع دارند. من فوتبالیستی هستم که فقط دوست دارم فوتبالم را بازی کنم و از خدایم است که دوباره لیگ برتر شروع گردد، اما افرادی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور دارند برای همه مردم تصمیم گیری می نمایند. چراکه آن ها بهتر می فهمند که جان مردم مهم تر از همه چیز است. البته من هم برای مردم فوتبال بازی می کنم و دوست ندارم طرفدارانی که به استادیوم می آیند دچار خطر شوند.

او گفت: اگر به خاطر بازی نکردن ما حتی یک نفر زنده بماند، بهتر است که لیگ را برگزار نکنیم. چرا که جان مردم از همه چیز مهمتر است، اما مثل همه فوتبالیست ها دوست دارم که لیگ ادامه پیدا کند، به شرطی که هیچ خطری برای مردم وجود نداشته باشد. تصور کنید مردم برای روحیه دادن به ما به استادیوم ها می آیند، اما جانشان در خطر باشد.

او درباره برگزاری ادامه رقابت های لیگ بدون حضور طرفداران توضیح داد: به عنوان یک فوتبالیست این پیشنهاد جذابیت زیادی ندارد. وقتی طرفداران در استادیوم حضور دارند، جو خاصی را به وجود می آورند. فوتبال ورزشی است که برای مردم است. ما فوتبال بازی می کنیم تا مردم را سرگرم کنیم و برای آن ها لذت به ارمغان بیاوریم. حالا اگر آن ها نتوانند به استادیوم بیایند و تیمشان را تشویق نمایند، فوتبال لذتی نخواهد داشت.

همتی با اشاره به صحبت های امین منوچهری دیگر بازیکن پارس جنوبی گفت: به نظر من هم بهتر است که از این فرصت استفاده کنیم و تقویم رقابت های لیگ داخلی خود را با بازی های لیگ قهرمانان آسیا و کشور های شرق آسیا هماهنگ کنیم تا وقتی که رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شروع شد، یک تیم ایرانی دچار تغییرات زیادی نگردد. زمانی که در پرسپولیس بودم، بازی ها را با یک تیم شروع و با یک تیم دیگری به سرانجام رساندیم. به نظر من، بهتر است که از این فرصت استفاده کنیم تا تیم های عظیم مان وقتی راهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می شوند، ضرر ننمایند.

او در مورد انتخاب پارس جنوبی به عنوان تیم جدید اش در فوتبال ایران گفت: از انتخابی که داشتم، خیلی راضی هستم. همه می دانند که من پرسپولیسی هستم، اما زمانی فرا رسید که باید از این تیم جدا می شدم. ابتدا نگران بودم که قرار است برای کدام تیم بازی کنم. اما هومن افاضلی برای حضور در پارس جنوبی به من افتخار داد تا بتوانم شاگرد او باشم و بتوانم از او یاد بگیرم. به تیمی که هومن افاضلی درست نموده است، افتخار می کنم. نتایج خوبی در بازی های اخیر گرفتیم و در حال رشد بودیم. در بازی های اخیر پیروز شدیم تراکتور را شکست بدهیم و به نوعی در حال رشد بودیم که کرونا به ایران آمد. اما ما راه مان را قطعاً ادامه می دهیم و برای مردم خونگرم جم کوشش خواهیم کرد. اینجا مردم عاشق تیم شان هستند و من به آن ها هم افتخار می کنم. آن ها با دل و جانشان به استادیوم می آیند و تیم شان را تشویق می نمایند و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را برای آن ها داشته باشم.

همتی در مورد مسائل اقتصادی هم اعلام کرد: بسیاری از تیم های لیگ رجحان مثل تیم پارس جنوبی دچار مسائل اقتصادی هستند. از زمانی که به پارس جنوبی آمده ام هنوز پولی دریافت نکردم و امیدوار هستم که این مشکل هر چه زودتر رفع گردد. به هر حال فوتبال، شغل و منبع درآمد فوتبالیست ها است. دریافت نکردن مبلغ قرارداد های مان، تا حدودی کار ما را سخت می نماید.

او ادامه داد: 2 سال است که به ایران آمده ام، اما هنوز دریافتی خوبی نداشتم. همچنین برای جدایی از پرسپولیس و آمدن به پارس جنوبی پول بسیار زیادی را بخشیدم. اما همان پولی را که قرار بود و به من قول داده اند را هم هنوز به من ندادند. حالا شرایط به گونه ای برای من پیش رفته است که در حال حاضر به صورت قسطی زندگی می کنم. امیدوارم هرچه زودتر کرونا از ایران برود تا من هم به باشگاه پرسپولیس بروم و جویای مسائلم بشوم. نمی خواهم برای پرسپولیس حاشیه سازی کنم چرا که می دانم همین حالا هم پرسپولیس کلی دردسر دارد، اما به هر حال می خواستم بگویم که من هم یکی از فوتبالیست هایی هستم که به سختی کارش را دنبال می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3621

به "همتی: بهتر است تقویم لیگ مان را با شرق آسیایی ها هماهنگ کنیم، نمی خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همتی: بهتر است تقویم لیگ مان را با شرق آسیایی ها هماهنگ کنیم، نمی خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید