هشدار سازمان ملل نسبت به تبعات درج انصارالله یمن در فهرست تروریسم

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نسبت به تاثیر اقدام آمریکا درباره انصارالله یمن و طبقه بندی آن به عنوان یک سازمان تروریستی بر شرایط معیشتی و انسانی یمن ابراز نگرانی کرد.

هشدار سازمان ملل نسبت به تبعات درج انصارالله یمن در فهرست تروریسم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: سازمان ملل هنوز عمیقا نگران است که اقدام آمریکا در طبقه بندی جنبش انصارالله یمن به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی یمن را به یک گرسنگی گسترده سوق دهد.

دوجاریک در ادامه گفت: با توجه به شرایط خطرناک فعلی (در یمن) در خصوص مساله گرسنگی، باید برعکس این اقدام انجام گردد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اضافه نمود: با وجود اینکه برنامه های امدادرسانی از فردا وارد فاز اجرایی خواهند شد، اما هنوز جزئیات مجوزهای داده شده به این طرح ها منتشر نشده اند و بر این اساس، سازمان ملل پیش بینی می نماید تنش های بزرگی در فرایند بزرگترین امدادرسانی دنیا رخ دهند.

او در ادامه تاکید نمود: حتی اگر آژانس های امدادرسانی مجوزها را دریافت نمایند، این امر مشکل اصلی مربوط به واردات کالاهای تجاری را حل نخواهد کرد، باید تقریبا تمامی مواد غذایی، دارو، سوخت و هر چیز دیگری در یمن توسط بازرگان ها وارد شوند.

این مسؤول سازمان ملل تاکید نمود: باید از واردات تجاری به یمن حمایت گردد و این فرایند از تمامی بنادر یمن ادامه یابد.

دوجاریک ادامه داد: سازمان ملل باید در نتایج احتمالی معین ماموریت نفتکش صافر (تعمیر و نگه داری نفت کش فرسوده در مقابل سواحل استان حدیده که در آن بیش از یک میلیون بشکه نفت خام ذخیره است) تجدید نظر کند.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6469

به "هشدار سازمان ملل نسبت به تبعات درج انصارالله یمن در فهرست تروریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان ملل نسبت به تبعات درج انصارالله یمن در فهرست تروریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید