هتل های سنتی بیشتر می گردد

به گزارش مجله هاستفا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر توسعه، تقویت و تامین زیرساخت های مناسب گردشگری از جمله هتل های سنتی و اقامتگاه های بوم گردی در نقاط مختلف کشور تأکید کرد.

هتل های سنتی بیشتر می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا احمدی پور - رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از بخش های مختلف هتل کپری قلعه گنج به توسعه و ساخت هتل های سنتی و اقامتگاه های بوم گردی در نقاط مختلف کشور به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگران و توسعه گردشگری، تأکید کرد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه و تامین زیرساخت های گردشگری می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر گردشگری و افزایش گردشگران داخلی و خارجی گردد، اضافه نمود: بهره گیری از فضاهای سنتی و همچنین توجه به آداب و رسوم و سنت های هر منطقه و توجه به سابقه تمدنی شهرهای مختلف، باید در احداث هتل های سنتی و اقامتگاههای بوم گردی مورد توجه قرار گیرد.

احمدی پور با اشاره به ضرورت نوآوری در ساخت مراکز اقامتی گفت: استفاده از تجربیات جدید و ایجاد مراکز اقامتی جذاب، مانند هتل های سنتی و اقامتگاههای بوم گردی می تواند منجر به رونق گردشگری کشور گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از نمایشگاه دائمی صنایع دستی که در لابی این هتل کپری برپا شده است، به نقش صنایع دستی و اهمیت آن نیز اشاره نمود و اضافه نمود: گسترش فروشگاههای مجازی صنایع دستی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی پور که همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و جمعی از اعضای دولت تدبیر و امید به استان کرمان سفر نموده است با حضور در شهرستان قلعه گنج از هتل کپری پارسیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث فرهنگی - هتل کپری پارسیان واقع در شهرستان قلعه گنج استان کرمان در زمینی به مساحت 1 هکتار و با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان، فروردین امسال به بهره برداری رسیده است، این هتل دارای 3 اتاق است و ظرفیت اقامت 60 نفر در هر شب را دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2807

به "هتل های سنتی بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سنتی بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید