نمایش انتخاباتی مشاور ترامپ: برای تبادل نظر با کره شمالی امیدواریم

به گزارش مجله هاستفا، ایرنا نوشت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در یک حرکت نمایشی به منظور کمرنگ کردن شکست دولت متبوعش در گفت و گو با رهبر کره شمالی، برای از سر گیری مذاکره با آن کشور ابراز امیدواری کرد.

نمایش انتخاباتی مشاور ترامپ: برای تبادل نظر با کره شمالی امیدواریم

شبکه تلویزیونی ان اچ کی ژاپن روز سه شنبه اظهار داشت: رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با ابراز امیدواری به ادامه مذاکرات این کشور با کره شمالی برای خلع سلاح هسته ای آن کشور، پیش بینی کرد که این گفت وگوها نزدیک زمان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال میلادی آینده برگزار و با پیشرفت هایی روبه رو گردد.

براساس این گزارش، وی در یک برنامه زنده اینترنتی گفت: اگرچه دولت دونالد ترامپ همچنان به اعمال فشار حداکثری بر کره شمالی پایبند است، اما در عین حال امیدوار است پس از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در آمریکا، فرصتی ایجاد گردد تا پس از آنکه کره شمالی متوجه شد گزینه دیگری ندارد، با این کشور مذاکره کند.

ان اچ کی اضافه کرد: اوبرایان با پیش بینی اینکه کره شمالی علاقمند به حضور در بازی های المپیک توکیو است، ابراز امیدواری کرد آمریکا و کره شمالی بتوانند قبل، حین یا بعد از این بازی ها مذاکراتی داشه باشند.

دونالد ترامپ در حالی که مدعی بود می تواند در مدت بسیار کوتاهی با کره شمالی به توافق برسد، به تازگی با رونمایی یک موشک بالستیک قاره پیما با قابلیت شلیک چند کلاهک از سوی کره شمالی روبه روست.

به این ترتیب کیم جونگ اون دست ترامپ را در رقابت های انتخاباتی خالی گذاشته است و عملاً هیچ امتیاز مثبتی در اختیار ترامپ قرار ندارد.

311311

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5439

به "نمایش انتخاباتی مشاور ترامپ: برای تبادل نظر با کره شمالی امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش انتخاباتی مشاور ترامپ: برای تبادل نظر با کره شمالی امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید