نذر خون در استان کرمان

به گزارش مجله هاستفا، مدیر کل انتقال خون استان کرمان گفت: طرح نذر خون امسال از اول ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

نذر خون در استان کرمان

روح الله میرزایی، مدیر کل ،سازمان انتقال خون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: ماه محرم و صفر فرصت ارزشمندی برای افزایش ذخایر خون و جمع آوری پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 است.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان بیان داشت:ذخایر خون استان کرمان نسبت به سال گذشته با کاهش در تمامی گروه های خونی روبرو شده است و از مردم درخواست می شود با اهدای خون وپلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 به سایر بیماران کمک کنند.

میرزایی بابیان اینکه در شهرستان های کرمان، رفسنجان، بم، سیرجان، جیرفت، دارای پایگاه انتقال خون هستیم، شرح داد: ما در استان کرمان دارای دو پایگاه انتقال خون هستیم که یکی از آن ها واقع در بلوار 22 بهمن همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 6 عصر باز است و دومین پایگاه انتقال خون در پایگاه شهید فیروزی در ابتدای بلوار جمهوری روبروی اتاق بازرگانی روز های فرد از ساعت 7:30 تا 1 عصر پذیرای مراجعه کنندگان است.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان تاکید کرد:برخی افراد در این روز ها فکر می کنند با مراجعه به مراکز انتقال خون به کرونا مبتلا می شوند در صورتی که این باور نادرست است مراکز انتقال خون با مراکز درمانی متفاوت است و ما میزبان سالم ترین افراد جامعه هستیم.

او شرح داد: ما در مراکز تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم، همچنین در سالن انتظار واهداخون فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و برای همه افراد که به این سازمان مراجعه می کنند معاینات پزشکی انجام و افرادی که مشکل داشته باشند از آن ها خون گیری نمی شود.

میرزایی افزود:برای جلوگیری از تجمع افراد دراین ایام اهداکنندگان می توانند از قبل با مراجعه به سایت nobatdehi. ibeto. ir برای اهداخون نوبت رزرو کنند.

انتهای پیام /ی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4831

به "نذر خون در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نذر خون در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید