نباید برد استقلال بیش از حد عظیم گردد، گل مطهری در کلاس جهانی بود

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر پیروز شدند میهمان خود مس رفسنجان را در استادیوم آزادی و در غیاب هوادران با نتیجه 2 بر صفر شکست داده تا آغاز خوبی در لیگ بیستم داشته باشند.

نباید برد استقلال بیش از حد عظیم گردد، گل مطهری در کلاس جهانی بود

اکبر کارگرجم مدافع میانی استقلال در دهه 50 و مرد سال سابق فوتبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: از استقلال انتظاری جز پیروزی در این بازی نمی رفت و در هر صورت این نتیجه یک آغاز خوب برای آبی پوشان بود.

وی اضافه نمود: تاکید می کنم این بازی و این نتیجه تنها یک آغاز خوب برای لیگ بود و اگرچه تک تک امتیازات در لیگ دارای ارزش است، اما نباید این پیروزی بیش از حد عظیم جلوه داده گردد چون در این صورت مسائل تیم پشت این پیروزی پنهان شده و این به سود استقلال نیست.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید نمود: در این بازی خطر زیادی دروازه ما را تهدید نکرد اما تیم کم تجربه مس رفسنجان هم در یکی دو نوبت نشان داد تیم ما می تواند در بازی های عظیم تر و مقابل مهاجمان باتجربه تر از عمق دفاع آسیب پذیر باشد. مدافعان میانی ما تک به تک بسیار خوب و در حد خودشان شماره یک هستند. اما جنس آنها مثل هم است. شاید فقط عارف غلامی قدری خاصیت پوششی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد.

کارگرجم تاکید نمود: قلب خط دفاعی همواره باید دارای یک بازیکن پوششی با هوش بالا باشد که قدرت رهبری در این منطقه را داشته باشد. استقلال در گذشته بازیکنی مثل پژمان منتظری را در این منطقه داشت و سال پیش هم روزبه چشمی همین ویژگی را داشت. باید صبر کنیم و ببینیم کدام یک از مدافعان میانی ما به این درجه از بلوغ فوتبال می رسند که قادر به رهبری خط دفاعی باشند. اما آنچه که من در همین بازی اول دیدم این است که این قسمت از زمین باید تقویت گردد.

اکبر کارگر جم (نفر وسط) مدافع دهه 50 تیم استقلال

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: وقتی می گویم تقویت، منظورم حتماً اضافه شدن بازیکن نیست. بلکه همین بازیکنان هم می توانند با تمرکز بیشتر، تمرینات تخصصی تر و بیشتر وقت گذاشتن برای چنین مرحله ای آماده شوند. این کار را کادر فنی و مربیان باید انجام دهند.

ملی پوش سابق کشورمان در مورد لیست تیم ملی نیز بیان داشت: به این لیست ایراداتی وارد است و مهمترین سئوال از سرمربی تیم ملی این است که وریا غفوری با چه معیاری انتخاب نمی گردد؟

وی اضافه نمود: ما تجربه مشابهی در سالهای گذشته داشتیم و دیده بودیم قبل از جام جهانی 98 یکسری بازیکنان مثل زرینچه و پاشازاده در حالی که در اوج بودند بی دلیل به تیم ملی دعوت نمی شدند اما بعد از تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد همین دو بازیکن در انتخابی جام جهانی و حتی در جام جهانی 98 تبدیل به ستاره های تیم ملی شدند. غفوری هر زمان در تیم ملی بوده خوب کار نموده و سالهاست که بهترین دفاع راست فوتبال ایران است.

کارگرجم در ادامه با اشاره به گل دوم استقلال مقابل مس رفسنجان بیان داشت: این گل کلاس جهانی داشت. ارسلان مطهری با زدن این گل نشان داد چقدر کلاس فوتبالش بالا است. تنها مهاجمان کلاسیک و در سطح یک جهان می توانند در چنین صحنه ای بدون آنکه توپ به زمین برسد چنین ضرباتی را بزنند و دقت ضربه آنها هم به حدی باشد که تبدیل به گل گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5824

به "نباید برد استقلال بیش از حد عظیم گردد، گل مطهری در کلاس جهانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید برد استقلال بیش از حد عظیم گردد، گل مطهری در کلاس جهانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید