موعد جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی عراق مشخص شد

به گزارش مجله هاستفا، گزارشگر مجلس عراق تاکید نمود که جلسه رای اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف پس از ارائه برنامه کابینه و توضیح حال وزرای او برگزار خواهد شد.

موعد جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی عراق مشخص شد

به نقل از سایت شفق نیوز، خدیجه علی، گزارشگر مجلس عراق امروز (شنبه) اظهار کرد: 48 ساعت پس از ارائه برنامه کابینه الکاظمی و کارنامه عملی وزرای آن به فراکسیون های سیاسی و نمایندگان مجلس، ریاست مجلس تاریخ برگزاری جلسه رای اعتماد را اعلام خواهد نمود و نمایندگان بر اساس میزان اعتماد خود به نخست وزیر مکلف و وزرای پیشنهادی اش به او رای خواهند داد.

خدیجه علی در ادامه نظر خود را درباره الکاظمی و کابینه اش اینگونه اعلام کرد: ما از الکاظمی حمایت خواهیم کرد و از او در برقراری آرامش، اصلاح رویه های مالی در کشور، برقراری اتحاد، حمایت از همزیستی مسالمت آمیز و حفظ و تحقق حقوق گروه های مختلف پشتیبانی خواهیم کرد.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق روز پنج شنبه پس از کناره گیری عدنان الزرفی از ماموریت تشکیل کابینه جدید، الکاظمی، رئیس دستگاه اطلاعات این کشور را برای این کار مامور کرد.

الکاظمی از نهم آوریل جاری به مدت 30 روز مهلت دارد کابینه جدیدی را که پیش از او محمد علاوی و عدنان الزرفی پیروز به تشکیل آن نشده بودند، تشکیل دهد.

او دراولین اظهارنظر پس از انتصاب در این پست تعهد داد که برای تشکیل کابینه ای همسو با خواسته های مردم عراق و در راس آنها حفاظت از حاکمیت ملی، حمایت از حقوق ها، حل بحران ها و رشد مالی عراق کوشش کند.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3586

به "موعد جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی عراق مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موعد جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی عراق مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید