معرفی هتل هیلتون قبرس

به گزارش مجله هاستفا، هتل هیلتون قبرس یکی از بهترین هتل های این شهر می باشد که در مرکز نیکوزیا واقع شده است و دارای امکانات بسیار عالی می باشد به که طوری که تمامی اتاق های این هتل با رنگ های گرم تزیین شده و مجهز به حمام لوکس، بالکن اختصاصی و مبلمان زیبا می باشد. با وجود اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفرهای خارجی یا حتی داخلی می تواند از جمله موارد مهم باشد که در کیفیت سفر تاثیر زیادی دارد، طبیعتا اطلاع از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل هیلتون قبرس به افرادی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند یاری زیادی خواهد نمود. توجه داشته باشید اگر تمایل دارید در یکی از مهمترین شهرهای این کشور که پایتخت این کشور نیز می باشد اقامت داشته باشید به طور حتم انتخاب هتل هیلتون برای شما مناسب خواهد بود.

معرفی هتل هیلتون قبرس

هتل هیلتون قبرس

کشور قبرس از یکی از کشورهای جزیره ای در دریای مدیترانه می باشد که با وجود آب و هوای مساعد و جاذبه های طبیعی و گردشگری متعدد سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد. در این بین ضروری است بدانید در این شهر مدرن و پیشرفته هتل لوکس و جذابی وجود دارد که افراد می توانند جهت داشتن اقامت مناسب در هنگام سفر به قبرس از این هتل ها استفاده نمایند. می توان گفت یکی از بهترین هتل های قبرس هتل هیلتون بوده که در پایتخت این شهر یعنی شهر نیکوزیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره در مرکز نیکوزیا قرار گرفته است با این حال دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهم و جاذبه های گردشگری شهر داشته که از این لحاظ برای گردشگران گزینه بسیار مناسبی می باشد. حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد سفر به کشور قبرس و شهر نیکوزیا دارید بهتر است که در مورد یکی از بهترین اقامتگاه های این شهر یعنی هتل هیلتون قبرس اطلاعات کاملی به دست آورید که با این حال در ادامه این مطلب ما به شما یاری خواهیم کرد.

خدمات ارائه شده در هتل هیلتون

با وجود اینکه هتل هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره در کشور قبرس است طبیعتا مشاهده می گردد که امکانات خدماتی رفاهی متعددی در این هتل جهت رفاه بیشتر گردشگران مهیا شده به طوری که ضروری است بدانید در این هتل خدمات پذیرش 24 ساعته صورت گرفته و با این حال مسافران و گردشگران در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند می توانند اقدام به رزرو اتاق در آن نمایند. همچنین ضروری است بدانید که در این هتل پنج ستاره تمامی پرسنل مجرب آن به زبان های یونانی، انگلیسی، روسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی مسلط بوده و با این حال مسافران هتل می توانند با زبان های مختلف با آن ارتباط برقرار نمایند. گردشگران عزیزی که به همراه خود فرزندان شان را نیز به این هتل می برند باید توجه داشته باشند که می توانند برای بچه ها زیر 12 سال از تخت مجزا به صورت رایگان استفاده نمایند و همچنین بچه ها زیر دو سال نیز در این هتل به صورت رایگان پذیرفته میشوند. باید توجه داشته باشید که نوجوانان و بچه ها که در بازه سنی 16 سال به بالا هستند باید برای اقامت آنها مبلغی پرداخت گردد.

در این هتل به همراه بردن حیوانات خانگی مجاز نبوده که افراد باید به این نکته توجه داشته باشند. همچنین جالب است بدانید که در هتل هیلتون قبرس خدمات بسته بندی بار برای مسافران انجام گرفته و در صورت احتیاج می توانید در هنگام رزرو اتاق، اتاقی با گاو صندوق رزرو کنید. این هتل مجهز به پارکینگ خصوصی بوده و با این حال افرادی که در زمان اقامت شان از خودرو شخصی استفاده می نمایند خواهند توانست از این پارکینگ استفاده نموده و احتیاج به رزرو قبلی پارکینگ نمی باشد. تمامی اتاق ها و فضا های عمومی در هتل مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان بوده است. همچنین ضروری است بدانید که برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج ساعت 12 اتاق تحویل گرفته می گردد. گفتنی است که بدانید می توانید از سرویس شاتل اختصاصی، خدمات و شستشو و اتو کشی بهره ببرید.

امکانات تفریحی این هتل

علاوه بر آنچه در مورد امکانات و خدمات ارائه شده در هتل هیلتون قبرس و ضروری است بدانید که امکانات تفریحی زیادی نیز در این هتل پنج ستاره در اختیار مراجعین و مسافرین قرار گرفته است که تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند، به طوری که در بوفه هتل انواع نوشیدنی ها از جمله چای، شکلات داغ، قهوه، آب میوه و … سرو می گردد و در رستوران هتل نیز انواع اسنک های خوشمزه برای شما عزیزان آماده شده است. برای طی کردن اوقات فراغت می توانید به تراس یا باغ این هتل مراجعه نموده و ساعت خوشی را سپری کنید. ضروری است بدانید در این هتل همچنین مرکز سلامت و زیبایی وجود دارد که استفاده از آن برای همه افراد امکان پذیر است. برای بچه ها نیز در هتل هیلتون قبرس زمین بازی مجزایی در نظر گرفته شده است که به راحتی بچه ها می توانند در این مکان به بازی و گردش بپردازند . از دیگر امکانات این هتل می توان به کلاس های یوگا، خدمات زیبایی آرایشی، اتاق بازی، حمام ترکی و زمین بازی اشاره نمود.

رستوران هتل هیلتون در قبرس

چشیدن طعم غذاهای بی نظیر در هنگام سفر به کشورهای خارجی می تواند برای افراد فوق العاده می باشد. حال در هنگامی که شما به کشور قبرس سفر کردید طبیعتاً چشیدن طعم غذا های این کشور برای شما جذاب خواهد بود. حال اگر در هنگام سفر به قبرس در هتل هیلتون قبرس اقدام به رزرو اتاق کنید خواهید توانست طعم غذا های بی نظیر قبرس را میل کنید. همچنین ضروری است بدانید در رستوران این هتل منوی کاملی از غذاهای بین المللی ارائه شده که افراد می توانند با توجه به ذائقه خود اقدام به سفارش غذا نمایند.

اتاق های هتل هیلتون قبرس

در مورد اتاق های هتل هیلتون قبرس ضروری است بدانید که تمامی سرویس ها و اتاق های این هتل طراحی بسیار زیبایی داشته که در عین راحتی مدرن نیز می باشد هر کدام از اتاق های این هتل مجهز به ماهواره و تلویزیون صفحه تخت می باشد. تهویه هوا، تلفن، اینترنت پرسرعت رایگان، دستگاه پخش موزیک، میز کار و رادیو از دیگر امکانات اتاق های این هتل است. همچنین در تمامی اتاق های آن سرویس بهداشتی مخصوص، حمام و حوله تمیز وجود دارد . به طور کلی می توان گفت اتاق های این هتل به چهار دسته تقسیم می شوند. اتاق های کینگ که مساحت آن 25 متر است و دارای یک تخت دو نفره یا دو دست تخت دو طبقه می باشد. اتاقهای تویین این هتل مساحتی بین 28متر داشته و دارای یک تخت دو نفره می باشد. اتاق های دلا کس آن نیز که مساحت 30 متری دارد دارای یک تخت دو نفره بزرگ است و آخرین دسته از اتاقهای هتل هیلتون اتاقهای اکزکیوتیو بوده که 34 متر مساحت دارد و دارای دو تخت دو نفره بزرگ می باشد.

جاذبه های اطراف هتل هیلتون در قبرس

همانطور که پیشتر هم بیان شد یکی از مهمترین ویژگی های مثبت هتل هیلتون این بوده که در مرکز شهر قرار داشته و تعداد زیادی از جاذبه های شهر در اطراف آن قرار داد. در این بین موزه قبرس که یکی از مهمترین دیدنی های این کشور است حدود 47 کیلومتر از این هتل فاصله داد. قلعه ونتیان نیز تقریبا در دو کیلومتری هتل هیلتون واقع شده است. کاروانسرای بویوک هان، موزه بیزانس، مسجد سلیمیه، موزه لونتیس و شهر قدیمی از دیگر جاذبه های نزدیک به این هتل است.

آدرس هتل هیلتون قبرس

هتل هیلتون قبرس همانطور که گفته شد در شهر نیکوزیا پایتخت این کشور قرار گرفته است. برای رفتن به این هتل می توانید به خیابان ماریوس رفته و به ساختمان پلاک 1077 مراجعه نمایید.

جهت رزرو تور قبرس، بلیط هواپیما و یا رزرو هتل می توانید به پنل رزرواسیون آنلاین خبرنگاران، مراجعه نمایید و به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دلتابان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 858

به "معرفی هتل هیلتون قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل هیلتون قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید