مطهری:موقعیت ذوب آهن برابر پیکان 80 به 20 بود، جز بدشانسی دلیلی برای باختمان وجود ندارد

به گزارش مجله هاستفا، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هم داور هم بدشانسی دلیل شکست ما برابر تیم فوتبال پیکان بودند و امیدوارن بخت بد دست از سرمان بردارد.

مطهری:موقعیت ذوب آهن برابر پیکان 80 به 20 بود، جز بدشانسی دلیلی برای باختمان وجود ندارد

به گزارش امیر ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر تیم فوتبال پیکان گفت:در ابتدای نیمه دوم دیدار ،موقعیتی که باید برایم ما گرفته می شد گرفته نشد و داوری که 5 متری من ایستاده بود نظری به این موضوع نداشت در نهایت همین رفتار ها باعث شکست تیم ما برابر پیکان شد.

مطهری ادامه داد:همه صدای ضربه را شنیدند، اما داور پنالتی را به نفع ما نگرفت. اگر پنالتی برای ما گرفته میشد کار ما در طول دیدار خیلی راحت تر بود و این امکان وجود داشت بازی برگردد. بازی ما برابر تیم فوتبال پیکان با موقعیت 80 درصد به 20 درصد به نفع ما در حال پیگیری بود و بجز بدشانسی نام دیگری برای این شکست نمی توان گذاشت.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد:بازیکنان تیم فوتبال پیکان با باهوشی به پیروزی رسیدند با این حال ما هم حقمان نبود شکست بخوریم.در ادامه اما کوشش خواهیم کرد تا این نتایج دیگر به وجود نیاید.

مطهری درباره با بهبود شرایط ذوب آهن در هفته های آینده گفت:امکان داشت نتایجی ضعیفی که در طول چند دیدار گذشته با علیرضا منصوریان کسب نموده ایم در دیدار برابر تیم فوتبال پیکان به سرانجام برسد، اما بخت بدی داشتیم. دلیلی برای شکست هایمان را نمی توانم به زبان آورم. در طول 90 دقیقه دیدار فقط کوشش می کنیم، اما حاصل اش شکست و گلزنی دیگران است. امیدوارم بدشانسی دست از سرمان بردارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1019

به "مطهری:موقعیت ذوب آهن برابر پیکان 80 به 20 بود، جز بدشانسی دلیلی برای باختمان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری:موقعیت ذوب آهن برابر پیکان 80 به 20 بود، جز بدشانسی دلیلی برای باختمان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید