محرومیت تیم رونالدو از سوی فیفا ، النصر پول بازیکنانش را نمی دهد

به گزارش مجله هاستفا، باشگاه النصر به علت ناتوانی در پرداخت کامل مبلغ انتقال احمد موسی، ستاره سابق لستر، از جذب بازیکنان نو محروم شد.

محرومیت تیم رونالدو از سوی فیفا ، النصر پول بازیکنانش را نمی دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میرور، تیم عربستانی کریستیانو رونالدو پس از چالش های مالی در خصوص احمد موسی، مهاجم سابق لستر، از جذب بازیکن نو محروم شد.

النصر به علت پرداخت نکردن مطالبات باشگاه لستر سیتی انگلیس در زمان انتقال احمد موسی نیجریه ای که در سال 2018 با مبلغ 14 میلیون پوند (18 میلیون دلار) به این باشگاه پیوست، از سوی فیفا جریمه و از جابجایی نو محروم شد.

موسی با النصر قهرمان لیگ شد، اما در سال 2020 بازیکن آزاد شد. فیفا اکنون اعلام نموده که این باشگاه نتوانسته است مبلغ 390 هزار پوند به لستر پرداخت کند. با توجه به اینکه در سال 2021 به آنها اخطار داده شده بود که در صورت عدم پرداخت هزینه با ممنوعیت جذب بازیکن روبرو خواهند شد، اکنون گزارش شده است که آنها واقعاً از اضافه کردن بازیکن نو به تیم خود محروم شده اند.

حکم فیفا برای این باشگاه حاکی از آن است که این محرومیت می تواند برای سه پنجره متوالی جابجایی ادامه داشته باشد، اما صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) به صراحت اعلام نموده است که آماده پرداخت هزینه برای برطرف این محرومیت است. النصر در مجذوب کننده ترین قرارداد خود در این پنجره، بروزویچ را از اینترمیلان به خدمت گرفت. در همین حال، رونالدو در ژانویه به النصر پیوست و در 16 بازی اول خود در لیگ برای این باشگاه 14 گل به ثمر رساند، اما نتوانست آنها را به قهرمانی برساند.

النصر برای اینکه از جابجایی نو در این تابستان عقب نماند، باید این مبلغ را به باشگاه لستر پرداخت کند.

  • او من را نمی خواهد! | ادعای خنده دار هم تیمی سابق رونالدو در میان شایعات انتقالش به عربستان
  • تعریف و تمجید رونالدو از فوق ستاره فرانسوی | امباپه بازیکنی با آینده درخشان است
  • انتقاد از فوق ستاره فرانسه به علت رفتار بی ادبانه | امباپه هرچه زودتر باید باشگاه را ترک کند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12470

به "محرومیت تیم رونالدو از سوی فیفا ، النصر پول بازیکنانش را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت تیم رونالدو از سوی فیفا ، النصر پول بازیکنانش را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید