لاریجانی از عملکرد 4 ساله مجلس دهم گزارش می دهد

به گزارش مجله هاستفا، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس در سرانجام جلسه علنی فردا گزارشی را از عملکرد 4 ساله مجلس دهم ارائه خواهد نمود.

لاریجانی از عملکرد 4 ساله مجلس دهم گزارش می دهد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس در جلسه علنی فردا که جلسه اختتامیه مجلس دهم نیز هست گزارشی را از عملکرد 4 ساله این دوره مجلس ارائه خواهد نمود.

وی اضافه کرد: در آغاز جلسه نیز چند دستورکار در مجلس مطرح خواهد شد و بخش انتهای جلسه فردا ارائه گزارش از سوی رئیس مجلس خواهد بود و بعد از آن نیز نمایندگان عکس دسته جمعی خواهند گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: این که فردا قبل از ارائه گزارش عملکرد چند دستورکار خواهیم داشت به تصمیم رئیس مجلس بستگی دارد و تشخیص این که جلسه زودتر و یا حتی دیرتر تمام گردد با رئیس خواهد بود.

رنجبرزاده اعلام نمود: اگرچه فردا جلسه اختتامیه مجلس دهم است، اما هیأت رئیسه و نمایندگان تا ششم خرداد به وظایف نمایندگی خود عمل خواهند کرد و این گونه نخواهد بود که کار مجلس انتها یافته باشد و از هفتم خرداد نیز مجلس جدید آغاز به کار خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4062

به "لاریجانی از عملکرد 4 ساله مجلس دهم گزارش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی از عملکرد 4 ساله مجلس دهم گزارش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید