قالیباف: رفع مسائل اقتصادی، اولویت مجلس یازدهم است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس پس از ارائه گزارش رئیس کمیسیون اقتصادی درباره مسائل حوزه اقتصادی و به ویژه بورس گفت: مردم عزیز ما مطمئن باشند که در مجلس یازدهم اولویت مهم مسائل اقتصادی و مسائل معیشتی مردم است.

قالیباف: رفع مسائل اقتصادی، اولویت مجلس یازدهم است

وی اضافه نمود: مجلس در راستای وظیفه نظارتی، نظرت از حوزه مالی، وزرای دولت، سازمان های متولی و مردم را به صورت شفاف و ملموس دنبال می کند و به طور دقیق و متقن گزارش هایی را به آنها خواهیم داد در عمل نیز این امر اتفاق خواهد افتاد زیرا قشر ضعیف و مستضعف را با مسائل معیشتی روبرو هستند و مجلس به رفع این مسائل اهتمام دارد.

قالیباف اصلاح ساختار بودجه را از دیگر اولویت های مهم مجلس یازدهم برشمرد و گفت: سالیان سال است که موضوع اصلاح ساختار بودجه مطرح است؛ با این ساختار همیشه مسائلی وجود دارد و با کسری بودجه روبرو بوده ایم و شاهد نقدینگی لجام گسیخته در کشور هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد باقر نوبخت نوبخت در این ارائه گزارش در بودجه به مجلس آمد و اصلاح ساختار بودجه را به مجلس فرستاد و جلساتی نیز با بخش مالی مجلس برگزار شد.

وی با اشاره به بازار بورس ادامه داد: دولت حتما به بازار بورس توجه کند ما در کمیسیون مالی در این باره تلاش می کنیم و باید به این بازار عمق ببخشیم و عرضه را در اولویت قرار دهیم به طوری که سرمایه گذاری به سمت تولید حرکت کند که به بخش تولید نیز در حوزه تامین مالی کمک کنیم تا بتوانیم اشتغال پایدار و کنترل تورم را ایجاد کنیم.

قالیباف با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس بانک مرکزی در کمیسیون مالی درباره مسائل ارزی صحبت می شود.

وی در پاسخ رئیس کمیسیون مالی درباره تاخیر در تشکیل کمیسیون ها گفت: طبق آیین نامه کمیسیون ها به موقع تشکیل شد و تاخیر نداشته است و از یکشنبه نیز که کمیسیون مالی تشکیل شده تا امروز سه جلسه برگزار کرده است.

منبع: ایرنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5145

به "قالیباف: رفع مسائل اقتصادی، اولویت مجلس یازدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: رفع مسائل اقتصادی، اولویت مجلس یازدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید