قاسمی نژاد، تبریزی نو استقلال؟

به گزارش مجله هاستفا، روزی که استقلالی ها پیروز به جذب امین قاسمی نژاد شدند، مربیان این تیم مدعی شدند استقلال برنده دربی جابجایی شده و حضور این بازیکن می تواند پازل فنی آبی پوشان را تکمیل کند، اما عملکرد او تا به اینجای فصل چنین واقعیتی را نشان نمی دهد.

قاسمی نژاد، تبریزی نو استقلال؟

قاسمی نژاد تا سرانجام هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فقط 153 دقیقه برای استقلال بازی نموده است؛ وی در بازی اول مقابل طرفدار به عنوان یار تعویضی 16 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد که در همین مدت کوتاه با از دست دادن یک موقعیت عالی نشان داد فاقد آمادگی ضروری است. به همین علت بازی بعد مقابل ذوب آهن را به کلی از دست داد تا از روی سکو نظاره گر ملاقات استقلال باشد.

مهاجم 34 ساله استقلال در سومین بازی استقلال هم فرصت زیادی برای خودنمایی در ترکیب تیم به دست نیاورد و در اوج ناباوری تنها یک دقیقه به میدان آمد که به اعتقاد فوتبالی ها چنین حضوری صرفاً برای از بین بردن زمان بازی استفاده می گردد.

اما اولین حضور جدی قاسمی نژاد در ترکیب استقلال بازی هفته چهارم این تیم مقابل فجرشهید سپاسی بود، وی در این بازی 61 دقیقه در ترکیب ثابت استقلال حضور داشت که بابت این حضور در سرانجام بازی نمره خوبی را میان بازیکنان هم تیمی به دست آورد، اما باز هم پای او به گلزنی باز نشد تا همچنان تعیین گردد او در شرایط ایده آل قرار ندارد.

با وجود نقدها انجام شده از عملکرد وی در جریان بازی با فجرسپاسی از سوی طرفداران، کادرفنی استقلال پس از سرانجام تعطیلات لیگ دوباره او را در ترکیب ثابت تیم قرار داد تا شاید این بار مقابل نساجی پیروز به گلزنی گردد، اما علی رغم حضور 74 دقیقه ای مهاجم مازندرانی، قاسمی نژاد همچنان در امر گلزنی ناکام ماند تا حجم انتقاد ات از وی به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

قاسمی نژاد در آمار منتشر شده پس از سرانجام بازی نمره خوبی را به دست آورد هرچند که نسبت به بازی برابر فجرسپاسی دچار اُفت شده بود که این اتفاق می تواند منجر به نیمکت نشینی دوباره این بازیکن در ملاقات آینده این تیم مقابل گل گهر سیرجان گردد.

حالا کارشناسان و منتقدان با در نظر گرفتن عملکرد و آمار منتشر شده از این بازیکن، پیش بینی می نمایند ممکن است قاسمی نژاد نیز به زودی به سرنوشت مرتضی تبریزی مهاجم سابق استقلال گرفتار گردد. چون به هیچ عنوان نتوانسته عملکرد فصل گذشته خود را دوباره تکرار کند و با اُفت محسوسی رو به رو شده است.

ابهام در مورد سرنوشت قاسمی نژاد وقتی تشدید می گردد که بعضی خبر ها حکایت از این دارد کادر فنی استقلال نیز از نمودار عملکرد وی نیز رضایت کامل ندارند و ممکن است همین اتفاق سبب گردد، بازیکن پر سر و صدای جابجایی تابستانی زودتر از آنچه تصور می رود از پازل فرهاد مجیدی خارج گردد و در لیست مازاد قرار گیرد.

اندازه

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9183

به "قاسمی نژاد، تبریزی نو استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد، تبریزی نو استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید