قائدی و محبی به چه درد استقلال می خورند؟ ، سال جاری یک بازیکن اسمی خریده اند که کیفیت ندارد!

به گزارش مجله هاستفا، پیشکسوت استقلال نسبت به جابجایی این باشگاه نقدها تندی را بیان کرد.

قائدی و محبی به چه درد استقلال می خورند؟ ، سال جاری یک بازیکن اسمی خریده اند که کیفیت ندارد!

به گزارش خبرنگاران ادموند اختر با اشاره به اینکه قراردادهای بیشتر فوتبالیست ها بیش از حد زیاد است، گفت: کدامیک از بازیکنان در فوتبال ایران هستند که ارزش گرفتن پول های میلیاردی را داشته باشند؟ شاید تعداد کمی از بازیکنان لیاقت این را دارند که در لیگ برتر مقدار واقعی خودشان پول بگیرند. کدام بازیکن است که حتی با قراردادهای پایین نمی خواهد به استقلال بیاید؟ تیم فوتبال بزرگ استقلال نام دارد و هیچ مسئله ای برای جذب بازیکن ندارد. اگر می گویند که سقف بودجه مانع شده تا بازیکن خوب بگیریم به خاطر این است تا فرار رو به جلو نمایند و می خواهند طرفداران را سرگرم نمایند تا اگر احیاناً تیم قهرمان نشد بگویند که ما قبلاً گفته بودیم.

وی در مورد جذب بازیکن ملی پوش برای تیم فوتبال استقلال مطرح کرد: بازیکن نامی مثل مهرداد محمدی را گرفته اند، ولی استقلال بازیکن باکیفیتی جذب نکرده است. مهدی قایدی و محمد محبی را می خواستند حفظ نمایند، این دو بازیکن فصل قبل به چه دردی خوردند؟ چه کاری برای استقلال کردند؟ فصل قبل استقلال قهرمانی را در دو ملاقات دربی از دست داد. در صورتی که بازیکنی که پول خوب می گیرد باید در بازی های بزرگ هم مثمرثمر باشد، درحالیکه بود و نبود آنها هیچ فرقی نداشت.

*نکونام می دانست در استقلال چه خبر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیح داد: بزرگترین شانس استقلال این بود که محبی و قایدی از تیم رفتند. آنها فقط نام بزرگ داشتند و خوب شد برای ماندن شان باشگاه هزینه نکرد و می توانند با سایر بازیکنان جوان نتیجه بگیرند. استقلال با تیم امیدش هم بازی کند جز سه تیم اول لیگ برتر خواهد شد. بازی قایدی به درد طرفداران می خورد، چون تماشاگرپسند بازی می نماید، اما موقعی به درد می خورد که تیم قهرمان می شد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه سرمربی قولی برای قهرمانی نمی دهد، توضیح داد: جواد نکونام می دانست در استقلال چه خبر است و سرمربی این تیم شد. اگر استقلال برترین بازیکنان دنیا را هم بگیرد سرمربی نمی تواند قول بدهد که تیم را قهرمان خواهد نمود.

*نباید یک مدیر بدهی بالا بیاورد، برود و جوابگو نباشد

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی باشگاه استقلال چیست، تاکید نمود: ثبات مدیریتی وجود ندارد. الان هم علی خطیر به عنوان مدیرعامل آمده، باید 2 سال به او وقت بدهند تا استقلال قهرمان گردد. مشکل مدیریتی داریم که مدیر نمی داند تا چه زمانی در باشگاه خواهد ماند. خطیر باید مشکل مالی را حل نماید، چون بدهی ها استقلال را اذیت می نماید. مدیرعامل نمی داند بدهی را بدهد، پول بیاورد یا بازیکن بگیرد، چه کار باید بکند؟ بدهی را مدیران قبلی به بار آورده اند ولی باید مدیر بعدی پرداخت کند.

اختر در انتها اعلام نمود: نباید یک مدیر بدهی بالا بیاورد، برود و جوابگو نباشد. اگر بدهی ها تسویه شد و سپس علی خطیر بدهی بالا آورد، باید جوابگو باشد. تمام استقلالی ها باید دست به هم بدهند تا مسائل گذشته را رفع نمایند. سپس بعد از برداشتن موانع و بدهی های قبلی باشگاه، مدیرعامل و سرمربی کارشان را به خوبی انجام بدهند تا دیگر شاهد اتفاقات تلخی مانند حذف از آسیا و هزینه های بی فایده نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12486

به "قائدی و محبی به چه درد استقلال می خورند؟ ، سال جاری یک بازیکن اسمی خریده اند که کیفیت ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی و محبی به چه درد استقلال می خورند؟ ، سال جاری یک بازیکن اسمی خریده اند که کیفیت ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید