فروش آیفون 15 در چین رکورد شکست

به گزارش مجله هاستفا، دیجیاتو نوشت: فروش نوترین آیفون های اپل در بازار جهانی آغاز شده است و ظاهراً این محصولات با استقبال مناسبی از سوی کاربران روبرو شده اند. براساس گزارشی نو، فروش سری آیفون 15 در چین با رشد بالای 200 درصد نسبت به سال گذشته، رکوردشکنی نموده است.

فروش آیفون 15 در چین رکورد شکست

شرکت های چینی زیادی گوشی هوشمند با قیمت رقابتی می سازند، بنابراین در چین با رقابت سنگینی در این بازار روبه رو هستیم. بااین حال ظاهراً اپل توانسته با سری آیفون 15 توجهات زیادی را جلب کند.

رکوردشکنی فروش سری آیفون 15 در چین

یکی از بزرگ ترین خرده فروشی های آنلاین چین به نام JD.com که با بیش از 4000 فروشنده اپل همکاری می نماید، می گوید فروش سری آیفون 15 در دو ساعت اول عرضه رشد 253 درصدی نسبت به سال گذشته میلادی داشته است.

این رشد بالا در فروش نشان دهنده استقبال بالای کاربران از نسل نو آیفون هاست. یکی از موارد جالب توجه در آمار منتشرشده، افزایش 6 برابری سفارش آیفون ها در شهرهای با عایدی پایین تر است. با وجود قیمت بالاتر، به نظر می رسد سری آیفون 15 در خارج از شهرهای اصلی چین هم محبوبیت بالایی دارد.

براساس تحلیل های بازار، میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند در چین از 450 دلار فراتر رفته است و ظاهراً در ادامه سال این قیمت افزایش هم پیدا می نماید. بنابراین فروش بالاتر آیفون ها در چین هم راستا با استقبال بالاتر کاربران از گوشی های گران تر است.

گوشی های سری آیفون 15 از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی خود ندارند، بااین حال از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برند و حالا تمام آن ها به پورت USB-C مجهز شده اند. آیفون 15 و 15 پلاس از داینامیک آیلند، تراشه A16 Bionic و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برند.

اپل در آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس از اولین تراشه 3 نانومتری دنیای موبایل به نام A17 Pro استفاده نموده و بعلاوه برای فریم آن ها به سراغ تیتانیوم رفته است. بعلاوه این محصولات 8 گیگابایت رم دارند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12783

به "فروش آیفون 15 در چین رکورد شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آیفون 15 در چین رکورد شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید