فرهنگستان علوم به عضویت هیات رئیسه انجمن آموزشگاه های علوم آسیا درآمد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در اجلاس اخیر هیات رئیسه و مجمع عمومی انجمن آموزشگاه های علوم و مجامع علمی آسیا و نیز سومین نشست آموزشگاه های علوم جنوب آسیا شرکت کرد.

فرهنگستان علوم به عضویت هیات رئیسه انجمن آموزشگاه های علوم آسیا درآمد

در حاشیه این دو اجلاس دو سمینار با عناوین ارتباطات علم، سلامت، اقلیم و خطرات در آسیا با تأکید خاص بر فستیوال های علمی و دستیابی به کشاورزی پایدار به وسیله انقلاب بیوتکنولوژیکی نیز برگزار گردید که نماینده فرهنگستان علوم ایران در آن سمینارها شرکت کرد. اجلاس و سمینارهای مذکور به میزبانی آموزشگاه ملی علوم هندوستان در دهلی نو برگزار گردید.

در این جلسات رؤسا و یا نمایندگان آموزشگاه های علوم و نهادهایی از کشورهای افغانستان، استرالیا، بنگلادش، بوتان، چین، مجمع بین آموزشگاه ها، هندوستان، اندونزی، ایران، ژاپن، کره، مالزی، موریس، مغولستان، نپال، پاکستان، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، سریلانکا، تایلند و ترکیه شرکت کردند.

در اجلاس اخیر مجمع عمومی انجمن آموزشگاه های علوم و مجامع علمی آسیا انتخابات هیات رئیسه جدید انجمن (2014 تا 2016) برگزار گردید که فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به همراه آموزشگاه علوم چین، آموزشگاه علوم روسیه (شاخه خاور دور) و آموزشگاه علوم مغولستان به عنوان اعضای هیات رئیسه جدید انجمن آموزشگاه های علوم و مجامع علمی آسیا برگزیده شدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 416

به "فرهنگستان علوم به عضویت هیات رئیسه انجمن آموزشگاه های علوم آسیا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگستان علوم به عضویت هیات رئیسه انجمن آموزشگاه های علوم آسیا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید