فرمانده ناجا فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت خبرنگاران

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

فرمانده ناجا فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیغام سردار حسین اشتری آمده است: دفاع از آرمان های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی (ص) همتی جانانه می طلبد که بی شک در امام حسین (ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش ها نمود یافته است.

بدون شک قیام جاوید عاشورا فداکاری امام حسین (ع) و یارانش در راستای صیانت و پاسداری از ارزش ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلورشد و اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی ماند. در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا توانستند ادامه دهنده راستا حماسه حسینی در فتح قله های کربلایی باشند و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است.

بی شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون کوشش های خستگی ناپذیر نیرو های مکتبی و مومنی، چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این راستا را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

پاسداران در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند. هماهنگی و هم افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیرو های مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر گردد و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون قرار بگیرد.

در بخش پایانی از این پیغام به مناسبت سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روزجانباز آمده است: جانبازان عزیز میهن اسلامی مان نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6936

به "فرمانده ناجا فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ناجا فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید