(عکس) متفاوت ترین تصویر سردار آزمون در منامه

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران مهیا می گردد تا در حساس ترین بازی گروم سوم رقابت های انتخابی جام جهانی به مصاف بحرین برود؛ دیداری که می تواند حکم مرگ و زندگی را برای ایران داشته باشد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در اولین بازی مرحله برگشت پیروز شدند 3 بر یک از سد هنگ کنگ عبور نمایند، ولی عدم گلزنی سردار آزمون به عنوان مهاجم اصلی تیم ملی تا حدودی نگران نماینده شده است.

(عکس) متفاوت ترین تصویر سردار آزمون در منامه

در واقع نه تنها سردار آزمون، بلکه کلا خط حمله ترکیب اصلی تیم ملی در ملاقات برابر هنگ کنگ سرحال نشان نداد و این نگرانی به وجود آمده است که نکند سردار آزمون و مهدی طارمی، درخششی که در تیم های باشگاهی شان داشته اند را نتوانند در تیم ملی ایران تکرار نمایند.

البته که تصاویر مخابره شده از بحرین نشان می دهد ملی پوشان ایران پیش از بازی با میزبان این رقابت ها سرحال و راضی به نظر می رسند؛ یکی از همین چهره های سرحال در تمرینات سردار آزمون است که حالا امید زیادی دارد در این ملاقات حساس برای تیم ملی گلزنی کند.

به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون در کنار مهدی طارمی، با وجود درخششی که سال های اخیر در تیم ملی داشته اند هنوز پیروز به گشودن دروازه بحرین نشده اند. شاید بهترین فرصت برای آن ها همین ملاقات باشد تا نه تنها به ناکامی شان در گلزنی را برابر این تیم به دست فراموشی بسپارند بلکه بتوانند سه امتیاز ارزشمند را هم به حساب ایران واریز نمایند.

تیم ملی ایران روز دوشنبه از ساعت 21 به مصاف بحرین می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7748

به "(عکس) متفاوت ترین تصویر سردار آزمون در منامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) متفاوت ترین تصویر سردار آزمون در منامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید