عربستان مدعی مقابله با یک موشک بالستیک انصارالله شد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران : ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه آدینه مدعی مقابله با یک موشک بالستیک انصارالله یمن شد.

عربستان مدعی مقابله با یک موشک بالستیک انصارالله شد

به گزارش به نقل از فارس، ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه آدینه مدعی شد که با موشک بالستیکی که از یمن به سوی عربستان سعودی شلیک شده بود مقابله نموده است.

این ائتلاف مدعی شد که این موشک در جهت هدف قرار دادن یکی از مناطق جنوبی در عربستان سعودی بوده است.

ادعای ریاض در حالی مطرح می گردد که نیروهای مسلح یمن تا این لحظه به این ادعا واکنشی نشان نداده و مسئولیت این حمله ادعایی را برعهده نگرفته اند.

با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا و به تبع آن فشار افکار عمومی و نهادهای حقوقی به این دولت برای سرانجام دادن به حمایت های این کشور در جنگ علیه یمن، مقامات سعودی با طرح حملات ادعایی به دنبال مظلوم نمایی هستند.

عربستان سعودی طی سال های گذشته برای توجیه اقدامات و حملات هوایی در یمن و همچنین با ایجاد سپر برای تجهیزات نظامی مانند آشیانه های جنگنده ها و اتاق جنگ، آن ها را در نزدیک فرودگاه های غیر نظامی مستقر نموده است که فرودگاه های خمیس مشیط و ابها در جنوب غربی عربستان از جمله این فرودگاه هاست.

ارتش یمن، هرگونه عملیات موشکی و پهپادی به اهداف نظامی سعودی را حق مشروع خود می داند و تأکید نموده است که این عملیات زمانی متوقف خواهد شد که محاصره و جنگ شش ساله علیه یمن متوقف گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7257

به "عربستان مدعی مقابله با یک موشک بالستیک انصارالله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان مدعی مقابله با یک موشک بالستیک انصارالله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید