طرح کلبه آرامش در قزوین اجرا می شود

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان قزوینی با حقوق شهروندی طرح کلبه آرامش با رویکرد مهارت های آپارتمان نشینی و تبیین حقوق شهروندی در قزوین اجرا می شود.

طرح کلبه آرامش در قزوین اجرا می شود

سعید وزیری نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، با اشاره به این نکته که طرح کلبه آرامش در قزوین اجرا می شود، گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان قزوینی با حقوق شهروندی طرح کلبه آرامش با رویکرد مهارت های آپارتمان نشینی و تبیین حقوق شهروندی در قزوین برگزار می کند.

وی با بیان این نکته که تببین حقوق شهروندی و آموزش های آن از جمله مواردی بوده که باید در راستای فرهنگ سازی و آماده کردن جامعه برای توسعه پایدار به آن پرداخته شود، افزود: آموزش های شهروندی از جمله ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر به شمار می رود بنابراین باید مهارت های زندگی در جامعه تببین شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به منظور توسعه پایدار در گام نخست زمینه های اجتماعی آن فراهم شود، فرهنگ سازی و آشناکردن جامعه با مبانی توسعه و حقوق شهروندی از جمله محورهایی است که در راستای توسعه شهر قزوین باید مورد توجه قرار گیرد، به همین منظور برگزاری کارگاه های آموزش شهروندی با هدف آشنایی فعالان حوزه شهری با مهارت شهروندی در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که آموزش های شهروندی نقش بسزایی در ارتقای دانش و فرهنگ شهروندان ایفا می کند، گفت: از مهم ترین محورهای طرح کلبه آرامش می توان به جذب مشارکت شهروندان، کمک به مدیریت شهری، توسعه مطلوب شهر و ارتقا دانش و فرهنگ شهروندان اشاره کرد.

وزیری نژاد تاکید کرد: آموزش حقوق شهروندی و مهارت های زندگی بخشی مهمی از وظایف مدیریت شهری بوده که نقش بارزی در تربیت شهروندان دارد به همین دلیل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین به منظور تببین مبانی حقوق شهروندای برنامه هایی را تدوین کرده است.

ب

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3886

به "طرح کلبه آرامش در قزوین اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کلبه آرامش در قزوین اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید