شکوری: 10 امتیاز از استقلال بالاتریم، وارد حواشی نمی شویم

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما 10 امتیاز با رقیب فاصله دارد و نیازی نیست وارد فضای جواب دادن به مددی شویم.

شکوری: 10 امتیاز از استقلال بالاتریم، وارد حواشی نمی شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری، درباره اظهارات اخیر احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به یحیی گل محمدی گفت: تیم ما با 10 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین است و نمی خواهیم وارد این حواشی شویم. تمام تمرکز ما روی تیم است و هیچ وقت مدیریت پرسپولیس درباره سرمربی، مربی و بازیکن حریف صحبت نمی کند بلکه سعی داریم درباره باشگاه و تیم خودمان حرف بزنیم.

مدیرعامل استقلال در صحبت های امروز خود مدعی شده اینکه مجیدی با یک اعتراض مودبانه با کارت زرد جریمه شده و یحیی گل محمدی هم با آن شکل اعتراض در بازی با گل گهر کارت زرد بگیرد، نمونه رفتار دوگانه است شرح داد: فکر می کنم مدیرعامل باشگاه استقلال قوانین را نمی داند و اطلاعاتش از این قوانین کم است. بردن گوشی موبایل روی نیمکت در جریان بازی یک کار غیرقانونی است.

معاون اجرایی پرسپولیس شرح داد: باز هم می گویم با توجه به حساسیت رقابت ها و اختلاف امتیازی مان با تیم آقای مددی داریم نمی خواهیم جواب کسی را بدهیم.

فارس

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7941

به "شکوری: 10 امتیاز از استقلال بالاتریم، وارد حواشی نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: 10 امتیاز از استقلال بالاتریم، وارد حواشی نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید