شناسایی 51 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های خراسان جنوبی

به گزارش مجله هاستفا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تا به امروز 51 نفر مشکوک به کرونا در فرایند پایش مسافران در ورودی های استان شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

شناسایی 51 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدرحیم شهریاری اضافه کرد: تا به امروز 56 هزار و 544 نفر در مبادی ورودی استان با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارزیابی و سلامت آنان کنترل شده است.

وی با بیان اینکه 425 نفر از داوطلبان هلال احمر در قالب 165 تیم در این طرح همکاری داشته اند، بیان نمود: بدون شک اقدامات گروه های مستقر با شناسایی افراد مشکوک، در راستای جلوگیری از این ویروس نقش بسزایی دارد.

شهریاری با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس بیان نمود: از 13 اسفند ماه جاری تا به امروز بیش از 12 هزار و 521 نفر آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه توصیه های بهداشتی و ترغیب برای ماندن در خانه به وسیله آمبولانس ها در سطح شهر بیرجند اطلاع رسانی می گردد، اظهار کرد: همچنین افزون بر فضای مجازی در سطح استان برای رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه تبلیغات محیطی اجرا شده است.

وی از مردم خواست مدتی را در خانه بمانند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه قطع گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در پیشگیری از شیوع این ویروس نقش اصلی را دارند، اضافه کرد: از شهروندان خواستاریم از مسافرت های غیر ضرور پرهیز نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3209

به "شناسایی 51 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 51 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید