سرمربی تیم المپیک اوکراین: نبود شهاب زاهدی خسارت بزرگی به ما است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک در این فصل عملکرد چشمگیری در لیگ اوکراین داشت. این بازیکن پیروز شد در خاتمه نیم فصل با هشت گل به عنوان یکی از دو گلزن برتر لیگ اوکراین لقب بگیرد. شهاب همچنین یکی از سه گزینه بهترین بازیکن خارجی لیگ اوکراین در سال 2020 است.

سرمربی تیم المپیک اوکراین: نبود شهاب زاهدی خسارت بزرگی به ما است

با این حال، چالش شهاب زاهدی با باشگاه المپیک دونتسک باعث شد تا وی به تیم دوم این باشگاه تبعید گردد. قرارداد زاهدی با باشگاه المپیک این فصل به خاتمه می رسد. باشگاه اوکراینی قصد داشت با فروش زاهدی به درآمد دست پیدا کند و حتی با باشگاه ریوآوه پرتغال هم به توافق رسید اما زاهدی زیر بار این قرارداد نرفت.

به جای آن، مهاجم ایران تصمیم به توافق با باشگاه زوریا لوهانسک برای فصل بعد گرفت ولی مسئولان تیم المپیک از این اقدامش عصبانی شده و او را به تیم دوم فرستادند.

هرچند تیم زوریا پیشنهاد 300 هزار یورویی را برای خرید زاهدی در همین نیم فصل ارائه داد اما المپیک به مبلغی کمتر از 500 هزار یورو رضایت نمی دهد و این چالش همچنان پابرجاست.

این در حالی است که تیم المپیک روزهای خاتمهی اردوی خود در ترکیه را پشت سر می گذارد و به زودی راهی اوکراین می گردد تا خود را برای نیم فصل دوم آماده کند.

ایگور کلیموفسکی سرمربی المپیک در تازه ترین مصاحبه خود اظهاراتی را درباره شهاب زاهدی بر زبان آورده است که ظاهراً نشان می دهد این بازیکن رسماً از تیم اصلی کنار گذاشته شده است و قرار نیست بخشیده گردد.

شهاب عملاً تیم را ترک نموده است. پیدا کردن یک جایگزین برای او چقدر سخت خواهد بود و آیا قصد دارید به دنبال یک مهاجم باشید؟ سرمربی المپیک در پاسخ به این سئوال گفت: این واقعاً ضرر و خسارت بزرگی برای ما است. مهاجم باید گلزن باشد و شهاب از این نوع مهاجمان بود.

وی اضافه کرد: اکنون کارگبو را داریم و با نکنگا کامرونی قرارداد بسته ایم. ما روی این بازیکنان حساب می کنیم و از آنها انتظار نتیجه داریم.

به گفته سرمربی المپیک، همچنین قرار است یک وینگر برزیلی هم به زودی به این تیم اضافه گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6648

به "سرمربی تیم المپیک اوکراین: نبود شهاب زاهدی خسارت بزرگی به ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم المپیک اوکراین: نبود شهاب زاهدی خسارت بزرگی به ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید