سارق انار در شهربابک دستگیر شد

به گزارش مجله هاستفا، عامل انجام سرقت طلا، جواهرات و دلار از یک منزل در شهرستان انار کمتر از دو ساعت در عملیات پلیس شهربابک شناسایی و دستگیر شد.

سارق انار در شهربابک دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهربابک گفت: در پی اعلام سرقت شبانه طلا و جواهرات و مقادیری ارز از یک منزل در شهرستان انار به دست سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان و همچنین چند شهرستان همجوار قرار گرفت.

سرهنگ محسن صیفوری اضافه نمود: در این رابطه کاربران مرکز مانیتورینگ مرکز استان، تردد خودروی مورد نظر را در محور شهربابک به انار گزارش دادند که بدون فوت وقت، ماموران یگان امداد شهرستان شهربابک با اجرای طرح مهار و گشت زنی نامحسوس در این محور، خودروی مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ صیفوری با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، شرح داد: از این خودرو طلا و جواهرات سرقت شده به همراه مقادیری دلار به ارزش حدود چهار میلیارد ریال کشف و فرد سارق که اهل استان دیگری بود، تحویل مقامات قضایی شد.

در کنار طرح ها و تدابیر پیشگیرانه پلیس از مردم می خواهیم، اموال ارزشمند خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و برای افزایش ضریب ایمنی، اماکن شخصی خود را به تجهیزات ایمنی از جمله سامانه مها مجهز کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4863

به "سارق انار در شهربابک دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارق انار در شهربابک دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید