ساخت شهر مصنوعی برای آزمایش اتومبیل های خودران

به گزارش مجله هاستفا، اتومبیل های خودران به مرور در حال راه یافتن به خیابان های آمریکا هستند. کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) اخیراً مجوز دریافت هزینه خدمات توسط تاکسی های خودران با راننده و بدون راننده را صادر کرد.

ساخت شهر مصنوعی برای آزمایش اتومبیل های خودران

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، ویمو به منظور آزمایش اتومبیل های خودران خود در یک محیط ایمن، در حال ساخت یک شهر مصنوعی در ایالت اوهایو است تا ماشین ها را در سناریوهای خطرناک رانندگی آزمایش کند.

ویمو (Waymo) که از زیرمجموعه های گوگل به شمار می رود، در همکاری با مرکز تحقیقات حمل و نقل آمریکا (TRC) یک شهر مصنوعی در منطقه ایست لیبرتی در اوهایو می سازد تا انواع وسایل نقلیه خودران خود از جمله اتومبیل های سواری و کامیون ها را آزمایش کند.

ویمو اتومبیل های خودران را روی سطوح مختلف از جمله برفی و یخی آزمایش خواهد نمود. این شرکت همچنین می خواهد سناریوهای خطرناکی که احتمال پیش آمدن آنها در خیابان ها بالاست را شبیه سازی کند. برای مثال قرار است آزمایش جلوگیری از برخورد با جانوران در مسیرهای جاده ای و همچنین جلوگیری از تصادف با دوچرخه سواری که به شکل ناگهانی تعادلش را از دست می دهد، ارزیابی گردد.

ویمو همچنین از افتتاح دومین مرکز تحقیق و توسعه خود در شهر منلو پارک ایالت کالیفرنیا خبر داده که برای کامیون های سنگین کلاس 8 (14 تن به بالا) فناوری خودران توسعه خواهد داد. ویمو می گوید راه اندازی مرکز تحقیقاتی جدید به این شرکت یاری می نماید تا جدیدترین نسل فناوری های کاملاً خودران را به طیف متنوعی از خودروها بیاورد.

اتومبیل های خودران به مرور در حال راه یافتن به خیابان های آمریکا هستند. کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) اخیراً مجوز دریافت هزینه خدمات توسط تاکسی های خودران با راننده و بدون راننده را صادر کرد. ویمو همچنین جزو معدود شرکت هایی در آمریکا است که مجوز آزمایش اتومبیل های خودران را در از آژانس یاد شده دریافت نموده است. ویمو ماه قبل گزارش عملکرد اتومبیل های خودران خود را در یک بازه تقریباً یک ساله منتشر کرد که از عملکرد نسبتاً مطلوب و ایمن آنها خبر می داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6136

به "ساخت شهر مصنوعی برای آزمایش اتومبیل های خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت شهر مصنوعی برای آزمایش اتومبیل های خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید