راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش

به گزارش مجله هاستفا، مریم نجابتیان بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان و بخصوص معاونت امور جوانان، به عنوان یک دستگاه هماهنگ کننده کوشش نموده است در حوزه ازدواج جوانان فرهنگ سازی کند و در این راستا، مجمع خیرین را در سطح ملی و استانی راه اندازی نموده ایم.

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ برنامه مصاحبهی اجتماعی رادیو مصاحبه در مورد ازدواج آسان با مریم نجابتیان رئیس گروه مشاوره و خدمات روانشناختی وزارت ورزش و جوانان به صورت تلفنی مصاحبه کرد.

مریم نجابتیان با اشاره به مسائل مالی و افزایش چند برابری قیمت کالا ها و اجاره بها گفت: در کنار همه این مسائل مالی، کرونا نیز به آن اضافه شده است و ماحصل این شرایط این شده است که در بحث ازدواج جوانان و فرزند آوری دچار مشکل شده ایم.

وی با بیان اینکه ازدواج آسان ازدواجی است که با سادگی آغاز می گردد، توضیح داد: باید موانعی که در راستا ازدواج آسان وجود دارد یعنی مسائل مالی، مسائل اشتغال و مسکن را برداریم تا این اتفاق رخ دهد.

رئیس گروه مشاوره و خدمات روانشناختی وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات این وزارت خانه عنوان نمود: وزارت ورزش و جوانان و بخصوص معاونت امور جوانان، به عنوان یک دستگاه هماهنگ کننده کوشش نموده است در حوزه ازدواج جوانان فرهنگ سازی کند و در این راستا، مجمع خیرین را در سطح ملی و استانی راه اندازی نموده ایم.

وی اضافه کرد: هم سال گذشته و هم در امسال به وسیله مجمع خیرین، توانستیم به خیلی از جوانانی که در آستانه ازدواج بودند و از نظر تامین جهیزیه و مراسم عقد و عروسی دچار مشکل بودند، یاری کنیم.

نجابتیان با بیان اینکه محور فعالیت های هفته ازدواج را روی موضوع یاری های خیرین به جوانان قرار داده ایم، اظهار کرد: سال گذشته محور برنامه ها بر اساس شعار ازدواج ساده، مهربانی و محبت بود و امسال محور برنامه ها را ازدواج جوانان با همراهی خیرین قرار دادیم.

وی ضمن اشاره به اینکه یک سوم از ازدواج ها ناکام می مانند، گفت: برای اینکه یک جوان ازدواج کند مسائلی زیادی باید مورد توجه قرار گیرد؛ یک جوان نیازمند شغل و امید به آینده است و نمی توان با یک دستگاه به این هدف دست پیدا کرد. در حوزه جوانان کوششمان این بوده است که آموزش و مشاور را محور قرار دهیم، اما برای اینکه یک ازدواج شکل بگیرد و دوام داشته باشد باید همه دستگاه ها پای کار باشند.

رئیس گروه مشاوره و خدمات روانشناختی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برای ازدواج، جوانان نیازمند شغل هستند، عنوان نمود: متاسفانه عدم توان امکان ازدواج برای جوانان مسائل اجتماعی زیادی ایجاد نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5561

به "راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید