رئیس مجلس لبنان برای حریری و باسیل ضرب الاجل یک هفته ای مشخص کرد

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس لبنان به سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان و جبران باسیل، رئیس جریان آزاد ملی این کشور یک هفته برای تشکیل دولت جدید مهلت داده است.

رئیس مجلس لبنان برای حریری و باسیل ضرب الاجل یک هفته ای مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، روزنامه الاخبار فاش کرد که همزمان با این مهلت نبیه بری، رئیس مجلس لبنان حزب الله نیز تماس هایی با سعد حریری و جبران باسیل برقرار نموده است.

نمایندگان حزب الله در گفت وگو با سعد حریری اعلام کردند که با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان درخصوص لزوم حل مشکل پفراینده تشکیل دولت صحبت نموده اند و جبران باسیل نیز تاکید نموده است که هیچ گونه پیچیدگی در فرایند امور مربوط به تشکیل دولت به وجود نخواهد آورد و مسئله ای با بقیه اسامی وجود نخواهد داشت.

باسیل نمایندگان حزب الله را ترغیب کرد که تعامل مثبتی با ابتکارعمل نبیه بری، رئیس مجلس لبنان درخصوص پفراینده تشکیل دولت داشته باشند و نباید اجازه داد سیگنال های منفی بر فضای تشکیل دولت مسلط گردد.

از سوی دیگر، روزنامه الاخبار نوشت که نبیه بری به سعد حریری و جبران باسیل یک هفته نهایی مهلت داده است و پس از آن صحبت دیگری خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7847

به "رئیس مجلس لبنان برای حریری و باسیل ضرب الاجل یک هفته ای مشخص کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس لبنان برای حریری و باسیل ضرب الاجل یک هفته ای مشخص کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید