رئال 2-0 ایبار؛ صعود موقت کهکشانی ها به رده دوم خبرنگاران

به گزارش مجله هاستفا، رئال مادرید پیروز شد با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه 2-0 ایبار را شکست دهد.

رئال 2-0 ایبار؛ صعود موقت کهکشانی ها به رده دوم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید امروز از سری مسابقات هفته بیست و نهم لالیگا در استادیوم آلفردو دی استفانو میزبان ایبار قعرنشین بود که نهایتا این بازی با نتیجه 2-0 به سود کهکشانی ها انتها یافت.

رئال مادرید کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی توسط کریم بنزما به گل اول دست یافت اما تعیین شد که ستاره فرانسوی هنگام به ثمر رسیدن گل در موقعیت آفساید قرار داشته است بنابراین بازی بدون گل ادامه یافت.

در دقیقه 21 بازی یک بدشانسی باعث شد که رئال مادرید نتواند گل فزونی را به ثمر برساند؛ جایی که ضربه ستاره اسپانیایی این تیم یعنی مارکو آسنسیو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 36 باز هم رئال مادرید توانست دروازه ایبار را باز کند. مارکو آسنسیو زننده گل رئال بود اما این مرتبه نیز تعیین شد که او در موقعیت آفساید این گل را به ثمر رسانده تا بازهم قفل دروازه ایبار شکسته نگردد.

در دقیقه 41 بالاخره بدشانسی های رئال مادرید به سرانجام رسید و این تیم توانست دروازه ایبار را باز کند. روی حرکت خوب کاسمیرو باز هم این مارکو آسنسیو بود که با دروازه حریف تک به تک شد و گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 گردد و مسابقه با همین نتیجه در نیمه اول سرانجام پذیرد.

رئال مادرید نیمه دوم را هم هجومی شروع کرد و مارکو آسنسیو می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه خوب این بازیکن توسط دروازه بان حریف یعنی دیمیتروویچ مهار شد.

در دقیقه 70 رئال مادرید پیروز شد دروازه ایبار را برای بار دوم باز کند اما این مرتبه نیز تعیین شد گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

در دقیقه 73 بالاخره رئال مادرید گل دوم را وارد دروازه ایبار کرد. حرکت فوق العاده وینیسیوس جونیور از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه سر کریم بنزما همراه شد تا نتیجه تا نتیجه 2-0 گردد.

در ادامه نیز رئال مادرید کار را کنترل کرد تا بازی با همان دو گل به سود این تیم انتها پیدا کند و شاگردان زین الدین زیدان موقتاً جای بارسلونا را در رده دوم جدول بگیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7108

به "رئال 2-0 ایبار؛ صعود موقت کهکشانی ها به رده دوم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال 2-0 ایبار؛ صعود موقت کهکشانی ها به رده دوم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید