درخواست بازرس حقوق بشر سازمان ملل برای اعمال تحریم علیه میانمار

به گزارش مجله هاستفا، مذاکره نماینده حقوق بشر سازمان ملل در میانمار امروز (آدینه) گفت، گزارش های زیاد و تصاویری واصله ای وجود دارد که نیروهای امنیتی میانمار از مهمات واقعی علیه معترضان استفاده می نمایند و این مساله، نقض قوانین بشری است.

درخواست بازرس حقوق بشر سازمان ملل برای اعمال تحریم علیه میانمار

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، توماس اندروز، بازرس حقوق بشر سازمان ملل در میانمار گفت، شورای امنیت سازمان ملل باید وضع تحریم ها علیه این کشور، ممنوعیت سفر و تحریم تسلیحاتی را در پی کودتای نظامی اول فوریه در میانمار وضع کند و بر درخواستش برای سفر هیاتی به میانمار بار دیگر تاکید نمود.

مینت تو، سفیر میانمار در سازمان ملل در ژنو نیز گفت، به همکاری با سازمان ملل و مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) ادامه می دهد و ادامه داد: ما نمی خواهیم انتقال نو پای دموکراتیک در میانمار متوقف گردد.

این در حالیست که در جریان اعتراضات اخیر در میانمار علیه کودتای نظامی و دستگیری آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی این کشور به همراه چند تن از مقام ها و قانونگذاران، ماموران امنیتی از آب پرفشار و گاز اشک آور علیه معترضان استفاده کردند که بعضی از معترضان زخمی شده اند.

اعتراضات گسترده در یانگون و سایر شهرهای عظیم میانمار نیز همچنان ادامه دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6706

به "درخواست بازرس حقوق بشر سازمان ملل برای اعمال تحریم علیه میانمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بازرس حقوق بشر سازمان ملل برای اعمال تحریم علیه میانمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید