خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و قدرت الله سیف مدیرمجموعه ورزشگاه آزادی ظهر امروز شنبه از خوابگاه و ساختمان اداری در حال ساخت فدراسیون تیر و کمان بازدید کردند.

خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می شود

غعلامرضا شعبانی بهار ضمن تشکر از حضور آقایان کریمی و سیف گفت: ساختمان اداری درحال ساخت فدراسیون به مساحت 600 متر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت است و قرار است این مجموعه در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: منابعی که برای این پروژه درنظر گرفته شده از منابع درآمدی فدراسیون و حامیان مالی است که مهندس سیف زارعی کمک قابل توجهی برای تکمیل این پروژه انجام داده اند.

شعبانی بهار اضافه نمود: قرار شد مدیریت شرکت توسعه مساعدت هایی برای تجهیز و تکمیل این پروژه در آینده داشته باشند.

وی شرح داد: همچنین مهندس کریمی و عوامل شرکت توسعه بازدیدی از خوابگاه درحال ساخت فدراسیون داشتند. این خوابگاه با زیربنای 600 متر و در دو بخش بانوان و آقایان درحال ساخت است و امیدواریم اواخر مهرماه و در هفته تربیت بدنی به بهره برداری برسد. شرکت توسعه نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان برای این پروژه درنظر گرفته است.

شعبانی بهار شرح داد: افتتاح خوابگاه فدراسیون یکی از آرزوهای ورزشکاران تیروکمان بوده است که ان شا الله با افتتاح خوابگاه و ساختمان اداری و بودن آکادمی، سالن بدنسازی، سایت تیروکمان و سالن مسقف یک سایت کامل تخصصی تیروکمان خواهیم داشت که از معدود کشورهایی خواهیم بود که تمامی ارکان فدراسیون در یک مجموعه هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4907

به "خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید