خلیلیان: برای از سرگیری مسابقات ورزشی بی تابی نکنید، مردم هم پیگیر فوتبال هستند

به گزارش مجله هاستفا، مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد که بهتر است برای از سرگیری مسابقات ورزشی بی تابی وجود نداشته باشد.

خلیلیان: برای از سرگیری مسابقات ورزشی بی تابی نکنید، مردم هم پیگیر فوتبال هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهرزاد خلیلیان در مورد جلسه ای که امروز با فدراسیون های ورزشی برای آنالیز شرایط مسابقات برگزا شد، گفت: بهتر است برای شروع مسابقات بی تابی نکنید . کرونا هنوز در خانه های ما و در اطراف ما وجود دارد و البته باید خدا را شکر کنیم که ماه رمضان است. اگر هم اکنون طغیان بیماری کاهش یافته، به خاطر زحمات شبانه روزی کادر درمانی در اسفند ماه و دو هفته تعطیلی ایام عید و همکاری مردم در این ایام بود.

وی اضافه نمود: اگر بخشی از فعالیت های ورزشی شروع شده است، ما دائما مورد سوال و چالش قرار گرفتیم، البته ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت وظیفه خودش دانسته و رسالتش را در این زمینه انجام داده است. درست است که سلامت جامعه در اولویت واقع شده است، اما شرایط مردم را هم مانند بخشی از این بازگشایی ها در نظر گرفته اند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تاکید نمود: با این حال ما با یک سری ورزشکار ملی، استعدادها و اسطوره های ورزشی روبرو هستیم. از طرفی ما باشگاه های بدنسازی، فوتبال و همینطور استخرهای شنا را داریم که بسیار مورد توجه و استقبال است. برای همین با نماینده سه فدراسیون جلسه داشتیم که آقای سهیل مهدی از فوتبال، آقای پورعلی فرد از پرورش اندام و آقای ایلخانی از فدراسیون نجات غریق حضور داشتند. در مورد فوتبال که خیلی ها نیز دنبال آن هستند، باید بگویم نامه باشگاه ها نیز که پیشنهاداتی داده اند به دست ما رسیده و بنده هم با آقای علی نژاد جلسه داشتم. اگر قرار باشد روزی مسابقات بازگشایی گردد تمام پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد و پیش از هر چیز ما دستورالعمل های لازم وزارت بهداشت را ارائه خواهیم کرد تا شاهد سلامت آحاد جامعه ورزش باشیم.

خلیلیان در واکنش به این سوال که آیا می توان گفت به بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری مسابقات فوتبال نزدیک هستیم یا نه، گفت: نه واقعا و نمی توان گفت که خیلی نزدیک یا خیلی دور هستیم. شرایط ویروس ناشناخته بوده و جامعه ورزش هم جامعه خاصی است. مطمئن باشید هر زمان که احساس کنیم شرایط برای بازگشایی فراهم است این کار را انجام خواهیم داد، چون اصلاً در این زمینه مسئولیت داریم. در فوتبال هم همینطور است و حتی خود مردم هم پیگیر هستند. با این حال مسلماً دوستان ما در ستاد مرکزی مبارزه با کرونا همه چیز را آنالیز نموده اند و ما فردا خدمت آنها خواهیم بود تا آخرین دستاوردها را بگیریم و اعلام کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3854

به "خلیلیان: برای از سرگیری مسابقات ورزشی بی تابی نکنید، مردم هم پیگیر فوتبال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلیان: برای از سرگیری مسابقات ورزشی بی تابی نکنید، مردم هم پیگیر فوتبال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید