خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکار شده در یزد و یک خبر کوتاه

به گزارش مجله هاستفا، یزد- خبرنگاران- کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکار شده در یزد و راه اندازی سامانه نظارت تصویری در مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف این استان از جمله خبرهای روزجمعه است.

خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکار شده در یزد و یک خبر کوتاه

به گفته فرمانده انتظامی یزد ماموران پلیس امنیت مالی در شبانه روز گذشته 184 دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده شامل پنکه، یخچال، اجاق گاز و کولر آبی به ارزش پنج میلیارد و 740 میلیون ریال در یک بابب منزل مسکونی در مرکز استان کشف کردند.

به گزارش عصر جمعه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد، افزود: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان، ماموران با اقدام اطلاعاتی از احتکار لوازم خانگی از سوی فردی مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیق میدانی، مکان دقیق نگهداری کالاها را شناسایی و طبق قانون پس از اخذ مجوز قضایی از محل بازدید و لوازم خانگی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم که با احتکار لوازم خانگی قصد سوء استفاده از شرایط مالی جامعه را داشت ،دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

بهدانی فرد از شهروندان خواست همکاری خود را با پلیس ادامه دهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را برای بررسی و اقدام به پلیس 110 اعلام کنند.

وی هفتم اردیبهشت ماه جاری از کشف 180 حلقه لاستیک احتکار شده در بافق به ارزش حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال در عملیاتی از سوی پلیس این شهرستان خبر داد.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در راستا کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو در جاده های استان یزد تردد می کند.

یزد

رییس حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری یزد از نصب و راه اندازی سامانه نظارت تصویری در ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره مجید فرهمندزاده ،گفت: در راستای رصد و پیشگیری از آسیب های احتمالی در مکان های قضایی، استفاده و بهره مندی از ظرفیت سامانه تصویری یکی از اولویت های حفاظت و اطلاعات به شمار می آید.

وی اظهار کرد که در سفر سال 99 رییس دستگاه قضا به یزد و اختصاص اعتبار لازم، نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری بر اساس استانداردهای روز در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

این مسوول گفت: با انجام امور کارشناسی و هماهنگی های واحدهای ذی ربط، نسبت به طراحی و فازبندی پروژه، براساس اعتبار موجود در شورای حل اختلاف، اقدام شد.

فرهمندزاده اشاره ای به تعداد شوراهای حل اختلاف استان یزد نکرد.

طرح یادشده در راستای مدیریت منابع موجود در 2 مرحله تعریف شد که مرحله نخست آن با حضور رییس حفاظت، اطلاعات و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان و همچنین رییس مجتمع شوراهای حل اختلاف یزد به بهره برداری رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7452

به "خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکار شده در یزد و یک خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکار شده در یزد و یک خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید