خبرنگاران مناسبت های سال تا پایان مهرماه تحت تاثیر کرونا خواهند بود

به گزارش مجله هاستفا، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران ضمن تاکید بر گرامیداشت هرچه باشکوه تر هفته دفاع مقدس گفت: در حالت خوشبینانه تا انتها مهر درگیر ویروس کرونا هستیم و بخشی از مناسبت های سال تحت تأثیر این بیماری خواهد بود.

خبرنگاران مناسبت های سال تا پایان مهرماه تحت تاثیر کرونا خواهند بود

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، احمد حسین زادگان در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که با موضوع چهلمین سال دفاع مقدس و سوم خرداد برگزار گشت، افزود: باید علاوه بر توجه به شعار سال جهش تولید همواره از حماسه آفرینان دفاع مقدس نیز تجلیل شود.

وی با اظهار اینکه برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس باید به بهترین شکل برگزار شود، گفت: دفاع مقدس بخشی از تاریخ با ارزش ما است و باید برای تبیین آن با بکارگیری شیوه هنری، سیمای شهرها را دفاع مقدسی کنیم.

استاندار مازندران افزود: جنگ تحمیلی جزو معدود جنگ هایی است که آغاز آن را جشن می گیریم چرا که نگاه ما به مقوله مقاومت و وحدت مردم متفاوت از دیگر کشورها و جنگ ها است.

حسین زادگان بر ضرورت انتقال مفاهیمی چون ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ هشت ساله به نسل های جدید تأکید کرد و گفت: برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس باید اثرگذاری بیشتری داشته باشد و بر لایه های مختلف جامعه و نسل جوان و نوجوان اثر بگذارد.

استاندار مازندران برگزاری برنامه های دفاع مقدس را یادآوری خاطراتی دانست که باعث اعتماد به نفس می شود و ادامه داد: این بازخوانی خاطره های دفاع مقدس به هویت سازی نسل های آینده کم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی نباید زنجیره ما را از دفاع مقصد به قطع یا کمرنگ کند ، تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی و همکاری صدا و سیما در برنامه های دفاع مقدس بهره ببریم.

استاندار مازندران تاکید کرد : می توانیم با تشکیل گروه ها و کانال ها در نرم افزارهای داخلی و خارجی مباحث را به بحث بکشانیم و با مجازی کردن برنامه ها به تبیین دفاع مقدس بپردازیم.

وی ادامه داد: با بهره گیری از فضای مجازی نسل جوان و نوجوان را برای افزایش دانش افزایی پای کار بیاوریم و با مدیریت درست این فضا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و دفاع مقدس را یک تکلیف بدانیم و با ایجاد یک موج دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم را نیز به این فضا دعوت کنیم.

حسین زادگان افزود: در جنگ اقتصادی که دشمن راه اندازی کرد، اصل دفاع مقدس را باید الگو قرار بدهیم و با این شیوه به پیش برویم.

وی به نصب المان های دفاع مقدس در سطح شهرها اشاره کرد و با بیان اینکه شهدا را باید هنرمندانه به نسل جدید معرفی کنیم بر انتخاب تصاویر گویا از شهدا در تابلوهای شهری تأکید کرد و گفت: برای تکریم قهرمانان استان شهرداری ها تصاویری انتخاب کنند که با مردم ارتباط برقرار کند.

استاندار مازندران خواستار مشارکت همه دستگاه ها در برگزاری برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس شد.

مازندران 10 هزارو 400شهید تقدیم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3930

به "خبرنگاران مناسبت های سال تا پایان مهرماه تحت تاثیر کرونا خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مناسبت های سال تا پایان مهرماه تحت تاثیر کرونا خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید